بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

اسم دخترم

1394/10/7 13:17
نویسنده : زهرا
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست های گلم

اسم نی نی قرار نیس شنتیا باشه این اسم وبم اون موقع که نمیدونستم نی نی دختره یا پسر اسم دختر گلم قراره بزاریم شاینا

شاینا به معنی شاه دانه

 

این در جواب دوستام که اسم نی نی رو پرسیده بودن

پسندها (3)

نظرات (9)

هستی مامی
7 دی 94 18:50
سلام زهرا جونم مبارکا باشه انشاالله خوش نام باشه دلم برات تنگ شده بود
مامانی
7 دی 94 23:19
سلام زهرا جون..اسم نینی خیلی قشنگ...ایشالله نامدار باشه...منم میخوام بعد عید برم اقدام.ولی دودلم خیلییییی..برام دعا کن
زهرا
10 دی 94 12:04
سلام زهرا جونم. خداروشكر كه حالتون خوبه. مباركه عزيز دلم ايشالا به سلامتي بدنيا بياد. برا منم دعا كن
مامان آینده
17 دی 94 21:53
سلام عزیزم خوبی ؟ نی نی خوبه ؟ مبارکش باشه به سلامتی
مامانی و بابایی
28 دی 94 8:06
سلام دوست خوبم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مینا
30 دی 94 15:08
ای جوووووونم چ اسم خوشملی. ایشالا این روزای اخرو راحت پشت سر بذاری عزیزدلم. مشتاقانه منتظر عکسای شاینا کوشولو هستم
سپیده ماماي سپنتا
6 بهمن 94 10:58
سلام.... مبارك باشه مادر شدنت .... يه فرشته كوچولوي پاك و مهربون از اين به بعد ميشه همه دنياي تو و الهي كه هميشه دنيايت پر از سلامتي و خوشي و عشق باشه...
هنرمند
12 اسفند 94 15:14
آخرش نفهمیدم اینجائی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من... من که در این جمع گذشتم از هرچه ارزوست دست غم دیگر چه میخواهد از دل تنهای من؟
نسیم
12 اسفند 94 15:24
سلااااااام زهرا جووونم خوبی؟؟؟ ای جون دلم مبارکت باشه عزیزم خیلی خوشحالم بخدا وای تازه دخترم هس اسم خوشگلشم مبارکش باشه. زهرا جون من الان هفته 24 توچی؟؟؟