بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

برگشتم اما غم عجیبی روی دلم سنگینی میکنه

1393/8/13 18:41
نویسنده : زهرا
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست های عزیزم از همه تون که به یادم بودید و جویای احوالم بودید تشکر میکنم امروز بعد از مدت ها برگشتم یکی از دلایل نبودنم خستگی کار بود خوشبختانه کارم قطعی شد و یکی دیگه تموم شدن شارژ نت بود

برگشتم تا امروز براتون درد و دل کنم از دیروز یه غم بزرگی توی دلم سنگینی میکنه

شاید با نوشتن توی نت یه مقدار دلم آروم بشه یادتونه که بهتون گفتم دارم عمه میشم با چه شوقی نوشته بودم چقدر خوشحال بودم

دیروز رفته بودم خونه ی مامانم که خواهرم هم اونجا بود یه دفعه دیدم بهم میگه فرزانه (زن داداشم)از خونه ی مامانمش زنگ زد گفت واسه بچه ام دعا کنید گفتم مگه چی شده گفت آخه امکان داره بچه شون سالم نباشه همونجا تموم بدنم یخ کرد

داداش و زن داداشم فامیل بودن واسه همین قبل از بچه دار شدن تموم آزمایش های ژنتیک انجام میدن اما متاسفانه در کمال ناباوری دکتر بهشون میگه اگه بچه تون پسر باشه باید سقطش کنید توی ژنتیک خانواده ی زن داداشم اینا یه مشکلی هست که متاسفانه خواهرزاده اشم مریضه و ایمنی بدنش صفره و دکتر گفته امکان داره زنده نمونه و حالا دقیقا همین مسئله در رابطه با بچه ی برادرم اتفاق افتاده (و یه مسئله دیگه اینکه تا به امروز به همه ی ما دروغ میگفتن در رابطه با جواب آزمایش ها و همیشه میگفتن جواب همه ی آزمایش ها مثبت بود و ما هیچ مشکلی برای بچه دار شدن نداریم و دونسته خودشون توی یه همچین مشکلی انداختن)

دکتر بهشون گفته بوده قبل از سه ماهگی آزمایش cvs (شایدم اسمش این نباشه)انجام بدن که سلامت کامل جنین توی این آزمایش نشون داده میشه توی این آزمایش از شکم مادر یه آبی کشیده میشه و از دور جنین هم یه آب گرفته میشه که طی این آزمایش نباید دو تا آب با هم مخلوط بشه که متاسفانه برای اینا مخلوط میشه و جواب آزمایش مشخص نمیشه و دیگه راهی برای تشخیص سلامت جنین باقی نمی مونه و وقت انجام آزمایش هم میگذره چون زن داداشم وارد سه ماهگی شده و حالا تنها راه انجام آزمایش آمنو سنتز تا نشون بده بچه دختره یا پسر و دکتر گفته بچه پسر صد در صد مریضه و باید سقط بشه و بچه ی دختر 50 به 50 است

حالا این وسط داداشم زیر بار این آزمایش نمیره و میگه من بچه مو سقط نمیکنم میگه خدا خودش داده خودشم نگه اش میداره(داداشم شبانه روز چشماش پر از اشک و همش داره گریه میکنه الهی که خواهرش فداش بشه)(عشق به فرزند انقدر شیرینه حتی اگه مریض باشه)

خونه ی مامان اینا غوغا شده هر روز همه شون میشینن گریه میکنن الان که من دارم این مطلب می نویسم از دیروز تا حالا داغون شدم

آخه نمونه ی مریضی شو توی خواهر زاده ی زن داداشم دیدیم چقدر شب و روز واسه اون دعا میکردیم و اشک می ریختیم هنوز هم دعا می کنیم بچه ی بنده ی خدا همیشه توی بیمارستان هاست اما خوشبختانه بچه ی دومشون سالم و سر حاله یعنی امکان به وجود اومدن بچه ی سالم رو هم دارن

بابا م اعصابش خیلی داغونه آخه همین یه دونه پسر داره و آرزوش دیدن بچه ی پسرش بود

بابام فردا میخواد جدی با داداشم صحبت کنه که برن و آزمایش بدن تا جنسیت بچه مشخص بشه آخه میگه چه لزومی داره یه بچه ی بی گناه و مریض بیاریم توی این دنیا تا همش عذاب بکشه

دوست های خوبم ازتون تقاضا دارم که توی این ماه عزیز برای بچه ی توی شکم زن داداشم دعا کنید

دعا کنید توی شکم مادرش شفا بگیره

لطفا هر کس این مطلب خوند برای سلامتی برادرزاده ی من صلوات بفرسته

از همه تون ممنونم

ببخشید که بعد از مدت ها آپ کردم اما با یه خبر نا خوشایند

توی این شب های عزیز برای همه تون دعا کردم

التماس دعا

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

سوده
13 آبان 93 22:36
آخی خیلی ناراحت شدم و برای سلامتیش دعا کردم . برادرتون رو رااضی کنید حتماً به دستور پزشکا گوش کنه این کار خیلی اشتباهه . از خدا میخوام راه درست رو بهشون نشون بده
زهرا
پاسخ
انشاالله
مهربون
13 آبان 93 22:49
ایشالا که خدا شفا بده... خیلی ناراحت شدم دل منم گرفت...حتما دعا میکنم
زهرا
پاسخ
قربونت بشم التماس دعا میدونم که الان به دعای تک تک تون نیاز داره
مامان آینده
14 آبان 93 0:05
عزیز دلم انشاالله خدا اون بچه رو صحیح و سالم تو دل مامانش نگه داره تا همون جور سالم به دنیا بیاد خیلی ناراحت شدم واسش دعا میکنم عزیزم خدایا تو این شبهای محرم هیچ کس رو ناامید از در خونت برنگردون الهی آمین
زهرا
پاسخ
آمین عزیزم
مامان کیمیا
14 آبان 93 1:10
انشالله که همه چیز به خیروخوشی درست میشه زهراجون
زهرا
پاسخ
انشاالله
زهرا
14 آبان 93 8:02
سلام زهراي عزيزم. خيلي ناراحت شدم نميدونم چي بگم كه تسكين دردت باشه فقط ميدونم هر كار خدا يه حكمتي داره مطمئن باش حتما خيري توش هس. ايشالا كه دختر باشه تا لااقل شانس بيشتري داشته باشه و اونم سالم باشه ايشالا. ولي با شما موافقم اين خودخواهيه بخاطر عشق خودمون به بچه دار شدن بچه طفل معصوم رو دونسته تو يه زندگي پر از دردسرو بيماري بندازيم. اميدوارم بهترين تصميم رو بگيرن كه بعدا پشيمون نشن. حتما دعا ميكنم براشون. خودتو ناراحت نكن. براي قطعي شدن كارت هم بهت تبريك ميگم. مواظب خودت باش
زهرا
پاسخ
انشاالله که خدا راه درست رو بهشون نشون بده مرسی عزیزم
مامان مینای آرتین
14 آبان 93 12:14
ای خدا... خیلی ناراحت شدم زهرا جان واقعا با همه وجودم آرزو میکنم که نی نی داداشتون سالم باشه و هر چه زودتر همتون خوشحال بشید... برای کارت هم تبریک میگم عزیزم همیشه موفق باشی
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
✿نسیم✿
14 آبان 93 16:42
سلام عزیزم فدای سرت وای خیلی ناراحت شدم ایشالا صاحب همین روزای عزیز شفاش بده
زهرا
پاسخ
انشااالله
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
14 آبان 93 18:15
وای وقتی خوندم خیلی ناراحت شدم...ان شاءالله که خدا به حق این روزای عزیز خودش راه درست رو بهتون نشون میده واقعا ادم نمیدونه چی باید بگه!!!
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله
مامان ناهید
14 آبان 93 22:53
سلام عزیزم زهرا جان فدات بشم چقدر ناراحت شدم انشالله خدا بزرگه نا امیدتون نمیکنه منم دعاشون می کنم الهی هیچ بچه ناقصی به دنیا نیاد که به خدا زجر بکشه انشالله سالم باشه زهرا جان برو خصوصی
زهرا
پاسخ
مرسی ناهید جونم
مامان زهرا
15 آبان 93 11:43
درحق هم دعا کنیم که خدا زودتربرآورده میکنه! خدایا تورو به حق علی اصغر مظلوم ترین شهید تاریخ ، نی نی شون را سالم نگه دار
زهرا
پاسخ
آمین عزیزم آمین
فاطمه ع
15 آبان 93 16:24
سلام عزیزم ان شاا.. هرچی خدا میخاد همون بشه خدا ان شاا.. شفاش بده خیلی دلم گرفت زهرا جان دعاگوهستیم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
خاطره
16 آبان 93 15:54
زهرا جونم نگران نباش خدا نگهدار بچه است ایشالله سلامتی لطف.ا ما رو بی خبر نزار
بابا و مامان
17 آبان 93 7:30
سلام عزیزم خیلی از شنیدن این موضوع ناراحت شدم انشاالله هر جور صلاح هست بشه انشااللله کوچولوی نازو سالمی به دنیا بیارن براشون دعا میکنم عزیزم راستی عزیزم از بابت کارتم خیلی خوشحال شدم موفق باشی
مهسا خانوم
17 آبان 93 16:27
آخ آخ آخ الهی که همه چیز به خوی وخوشی درست بشه وی بچه ی سالم رو بغل بگیرن واقعا ناراحت شدم + ازصمیممممممممم قبلمممممممم براش دعا میکنممممممممم ان شالله مشکلی به وجود نیاد خاله جووووووووون نگران نباش ...خدا هرجوری صلاح بدونه همون میشه
مامان نازنین جون
18 آبان 93 10:21
سلام خواهر گلممممممممم ،خیلی ناراحت شدم ،زهراجون خدا بزرگه و هیچ یک از بنده هاش رو نا امید نمیکنه از خدا میخوام به حق این روزهای عزیز و به آبروی امام حسین (ع) گره از کارتون باز کنه ...
مامان مهناز
19 آبان 93 20:41
سلام زهرا جون خوبی ، از خوندن این نوشته ها اشک تو چشمام حلقه زد خیلی ناراحت شدم ایشاله هر چه زودتر خبر خوبی بهتون برسه ایشاله خود خدا همه چیزارو درست کنه امیدتون به خدا باشه ولی اگه نظر دکتر اینه که بچه سقط بشه بهتره انجامش بدَن چون اون طفلکی هیچ گناهی نداره پس نزارید با به دنیا اومدنش توی این دنیا عذاب بکشه
زهرا
پاسخ
مهناز جان کسی به حرف ما در این زمینه گوش نمیده نمیخوان کوتاه بیان میخوان بچه رو نگه دارن بدون اینکه به عواقبش فکر کنن
مامان عسل 
21 آبان 93 9:21
سلام زهراجونم شرمنده دیرپیشت اومدم.... عزیزم باخوندن این مطلب بی اندازه ناراحت شدم اشکم دراومدنمیدونم چی بگم فقط دعامیکنم خداراه درست نشونشون بده تابعدهاپشیمون نشن عزیزدلم خیلی ناراحتم واقعانمی دونم چی بگم
الهه ی ناز
21 آبان 93 15:39
اللهم صل علی محمد و آل محمد. وای زهرایی خیلی ناراحت شدم. ایشالا به حق همین ماه عزیز هر چی صلاحشونه همون بشه.
✓ مامان زهراღ
21 آبان 93 21:46
ایشالله که فرزند توی راهشون صحیح و سالم باشه...به حق علی اصغر امام حسین(ع)
محدثه، مامان ارسطو
21 آبان 93 23:43
عزززززیززززم. خیلی ناراحت شدم این پست رو الان دیدم. هر چی خدا میخواد غصه نخور
یگانه جون
23 آبان 93 14:58
واااااااااااااااایی.... خییییییییلی ناراحت شدم.. با دعا همه چی حل میشه(البته اگه خدا بخواد) من واسش دعا میکنم...شما هم هب هیچ وجه ناامید نشین هااااااااااا
خاله محمدطاها
24 آبان 93 16:15
سلام گلم مرسی که به ما سر زدی انشاا... هرچی صلاحه پیش بیاد بازم پیش ما بیا
زهرا
پاسخ
مينا
24 آبان 93 19:22
عزيزم من تازه اين پستتو خوندم واقا خيلي ناراحت شدم حتما واسشون دعاميكنم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان السا
24 آبان 93 23:06
سلام عزیز دلم ببخشید که خیلی بی حوصله موو زیاد نمیام نت خودت باید درکم کنی
مامان السا
24 آبان 93 23:06
خیلی ناراحت شدم خدا خودش کمک کنه
مامان السا
24 آبان 93 23:07
ایشاله بزودی یه خبر خوش میشنویم و خوشحال میشیم
مامان السا
24 آبان 93 23:08
به هر حال هر چی خواست خداست
مامان السا
24 آبان 93 23:08
دوست دارم بوس
مامان فاطمه مامان نیکان
25 آبان 93 0:16
سلام زهرا خانوم ممنون که به وب پسرم سر زدی.عزیزم خیلی ناراحت شدم.تا وقتی خودت مادر نشی نمیدونی چه حسی داره وقتی بچه ات ذره ای بیمارشه.خداکنه ختم به خیر شه چون ادم داغون میشه با جگرگوشه مریض
مامان ناهید
27 آبان 93 1:34
زهرا جون میشه بگید قضیه برادتون چی شد ازمایش دادن به خدا خیلی او فکرشون بودم نارحت بودم وبراشون هم دعا کردم اگه دوست دارید بهم بگید ممنونم
سحر
9 دی 93 11:16
واااااااااااااای زهرا جون خیلی ناراحت شدم، انشالله که شفا پیدا میکنه، نگران نباش به خدا توکل کن، منم براش دعا میکنم.