بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

تق وا

1393/9/2 9:02
نویسنده : زهرا
495 بازدید
اشتراک گذاری
بلند بخوان.....
درشت بنویس...
آویزه ی گوشت کن که....
تقوا...آن نیست که با یک "تق " "وا" برود.......
وقتی خدارا بیش از هرچیز دوست داشتی...جشن بگیر مومن شدنت را....
آیت الله بهجت{ره}
+++++
هوای سرد و تقوا
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
هرچه هوا سردتر شد لباست را ضخیم تر میکنی
تا سرما به تو نفوذ نکند
هرچه جامعه ات فاسدتر شد ......
تو لباس تقوایت را ضخیم تر کن تا به تو نفوذ نکند
و هرگز نگو محیط خرابه منم خراب شدم.......
" سخنرانی های اقای قرائتي"
 
http://shole69.blogfa.com/منبع
پسندها (9)

نظرات (8)

مامان و باباي محمدباقر
2 آذر 93 9:10
در این صبح پاییزی..... آرزو دارم فاصله نباشد میان شما و تمام احساس های خوبتان شما باشید و ... عشق باشد و ... یک دنیا سلامتی ! و ... " امضای خدا پای تمام آرزوهایتان" ... صبح پاییزی شمابه خیرو شادی....... انشاالله هر چی خوبی از خدا میخواین بهتون بده ..... خصوصا آرامش...
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم آمین
مامان زهرا
2 آذر 93 9:39
چقدر رنگ و بوی این حرفا توی زندگی های امروزی کم شده!
زهرا
پاسخ
درسته واقعا همینطوره خیلی خیلی دیگه کم رنگ شده
مامان زهرا
2 آذر 93 12:28
شلام خاله زهلامن ياشمين زهلا هستم. اومدم بگم خيلي دوشتت دالم
زهرا
پاسخ
سلام یاسمین زهرا جونم منم دوستت دارم امیدوارم به زودی زود این حرف از دهن خودت بشنوم
مهسا خانوم
2 آذر 93 13:10
خاله واقعا زیبا بود واقعا من که خیلی بیش از خوشم اومد مطالبه زیبایی میزارین
زهرا
پاسخ
مینا
2 آذر 93 18:44
زهرا
پاسخ
مامانی گرفتار
2 آذر 93 19:33
سلام گلم همون وقتی که واسم پیغام گذاشتی با موبایل اومدمووبلاگاتومرور کردم مطالبت خیلی زیبا بود و برگرفته از یک دل اندوهگین فدای تو منم دلم گرفته اونقدری که هرلحظه چشام درحال باریدنه راستی از برادر زادت چخبر چه تصمیمی گرفتن؟ امیدوارم خدا به همه مریضدارها صبر بده واسه دختری منم دعا کن ؛آخه میگن وقتی یکنفر دلش غمگینه دعاش زودتر میگیره حتما برام دعا کن اینروزا بیشتراز همیشه دلم غصه داره فدات بشم امیدوارم هرچه زودتر دامنت سبز بشه گلم منتظر خبر های خوشت هستم
زهرا
پاسخ
التماس دعا حتما دعا میکنم عزیزم
فاطمه ع
2 آذر 93 21:06
خیلی زیباومفید
زهرا
پاسخ
مامان نازنین جون
3 آذر 93 10:13
زهرا جون مثل همیشه زیبا و مفید
زهرا
پاسخ