بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

ماه صفر

1393/9/3 11:49
نویسنده : زهرا
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست های خوبم امروز اول ماه صفر است.

انشاالله با خواندن این دعا در ماه صفر از بلا دور بمانید.

ابتدا نیت کنید...

بسم الله الرحمن الرحیم

(سبحان الله یا فارج الهم و یا کاشف الغم فرج همی و یسر امری و ارزقنی من حیث لا احتسب یا رب العالمین)

حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند:

هر کس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش ایجاد می شود.

انشاالله به حق این دعای عزیز خداوند گره از مشکلات همه باز کنه.

من حقیرم هم توی این چند وقت خیلی گرفتاری داشتم خیلی مشکلات داشتم خیلی دلم شکسته خیلی غصه خوردم خیلی عذاب کشیدم خیلی گریه کردم چشمام توی این ماه خیلی گریون بود.

انشاالله خداوند به حق این دعا و دعای شما دوست های خوبم مشکلات من و همسرم و همه ی مشکل دار ها رو حل بفرمایید.

التماس دعا

لطفا منتشر کنید.

پسندها (12)

نظرات (26)

مامان زهرا
3 آذر 93 12:01
مرسی که گفتی انشالله که حاجت روا بشی
مامان زهرا
3 آذر 93 12:03
این ختم رو از امروز انجام بده حتما! از امروز سوره واقعه رو شروع کن و هر روز یکی اضافه کن تاروز 14 صفر 14 تا بشه یه دعا هم داره که روزهای پیجشنبه بعد هر سوره میخونی، خیلی خوبه حتما بخون انشالله که حاجت روا میشی
زهرا
پاسخ
من هر روز سوره واقعه رو میخونم ولی منظورتو از اینکه یکی اضافه کن متوجه نشدم
مامان زهرا
3 آذر 93 12:06
عزيز دلم, زهراي مهربونم, پايان شب سيه سپيد است. قربونت برم از ته دل آرزو ميكنم هميشه لبت خندون باشه و ديگه هيچوقت جز موقع خوشحالي و از سر شوق چشمات گريون نشه عزيزم. هميشه بهترين آرزوهامو تقديمت ميكنم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مهسا خانوم
3 آذر 93 12:47
خاله جوون ممنون ان شالله خداوند تمام مشکلاتتون رو برطرف میکنه واقعا خوب بود مرسی
زهرا
پاسخ
مامان زهرا
4 آذر 93 12:43
شروع از اول ماهی که دوشنبه باشد باشد مثل ماه شعبان سال 1434 قمری (1392 شمسی)که اول آن در روز دوشنبه است. 2. این عمل به مدت چهارده روز انجام شود. 3. روز اول یک مرتبه سوره واقعه خوانده شود، روز دوم دو مرتبه و.... روز چهادرهم چهارده مرتبه. از استادی شنیدم که میفرمود از روز پانزدهم یک مرتبه کم کند تا روز 27 دوباره یک مرتبه بخواند ولی در کتاب ندیدم این مطلب را. 4. بعد از خواندن سوره واقعه در روز پنجشنبه، دعای زیر خوانده شود. البته مرحوم سید عباس کاشانی میفرماید که هر روز بعد از خواندن سوره واقعه، این دعا را بخواند . سم الله الرَّحْمنِ الرَّحیم یا واجِدُ یا ماجِدُ یا جَوادُ یا حَلیمُ وَ یا حَنّانُ یا مَنّانُ یا کَریمُ اَسْئَلُکَ تُحْفَهً مِنْ تُحَفاتِکَ تَلُمَّ بِها شَعَثی وَ تُقْضی بِها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بِها شَأنی بِرَحْمَتِکَ یا سَیّدی اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الأرْضِ فَاَخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسَّرهُ وَ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثَّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی و إن لم یکُنْ فَکَوْنِهِ بِکَیْنُونِیَّتکَ وَ وَحْدانِیَّتکَ اَللّهُمَّ انْقَلِبْ اِلی حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلُنی اِلَیْهِ حَیْثُ یَکُونُ اِنَّکَ عَلی کُلَّ شَیْءٍ قَدیرٍ یا رَحیمُ یا غَنیُّ وَ صَلَّ عَلی مُحَمَّدٍ و آل محمد اَتْمِمْ عَلَیْنا نَعْمَتِکَ وَ هَنَّئْنا کَرامِتِکَ بِرَحْمَتِک یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ. این ختم رو باید از اول صفر شروع میکردی
زهرا
پاسخ
از اول صفر شروع کردم
مامان طاها و رها
4 آذر 93 16:33
عصر به خیر خدا! آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند، شرایط زندگیمان نیست، بلکه تصمیم های ماست. سبک زندگیتون پر از تصمیم های درست و خدا
محدثه، مامان ارسطو
4 آذر 93 17:34
عزیزم نگرانم کردی؟ هر چی که هست انشالله برطرف میشه و به دل قشنگت غصه را نده
مامان آینده
5 آذر 93 16:50
مرسی عزیزم بابت دعا . انشاالله همه گرفتاری و مشکلاتت حل بشه و هیچوقت چشمات بارونی و خیس از اشک نباشه به جز اشک شوق به دلیل برآورده شدن حاجت و خواسته ات . الهی آمین
مهسا خانوم
5 آذر 93 18:52
سلام خاله خوبی؟
زهرا
پاسخ
خوبم عزیزم خوبم امروز خیلی بهترم
مامان مینای آرتین
5 آذر 93 23:11
زهرا جون از ته قلبم از خدا میخوام که مشکلاتت برطرف بشه و لبت خندون بشه و گریه از چشمات دور عزیزم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی
6 آذر 93 14:44
سلام زهرا جان خوبی عزیزم؟ ببخشید که یه مدت نبودم...حال روحیم خوب نبود میومدم یه وقتایی با گوشی وبت رو میخوندم اما نظر نمیتونستم بدم به خاطر نت کم سرعت گوشیم بازم منو ببخش رمز رو برات خصوصی میفرستم
زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟همین اندازه که به فکر من بودی برای من خیلی ارزش داره انشاالله که حال روحیت هم خوب شده باشه مرسی که رمز برام فرستادی
مامان مینای آرتین
6 آذر 93 22:46
زهرا جون نتم قطع بود عزیزم در آولین فرصت حتما آپ میکنم... کارم کنسل شد فدات شم با وجود داشتن یه کوچولوی وروجک که خیلی بهم وابسته مگه میشه کار کرد... آرتین بدون من خیلی بی قراری میکرد و اذیت میشد بخاطر همین کار ادامه ندادم راستش بخوای خودمم مشتاق به انجام کار نبودم ولی چون یکی از آشناها بودن در عمل انجام شده قرار گرفتم که خداروشکر خلاص شدم
زهرا
پاسخ
اشکالی نداره انشاالله بزرگتر شد برو سر یه کار خوب موفق باشی عزیزم خدا رو خوش نمیومد آرتین عزیز این وسط به خاطر کارت اذیت بشه
مامانی
7 آذر 93 17:14
عزیزم کامنت من رسید؟
زهرا
پاسخ
بله عزیزم رسید
آریا، مامانی و بابایی
8 آذر 93 13:01
غمت رو نبینم گلم برات دعا میکنم مشکلاتتون حل بشه شمام واسه ما دعا کنید
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم التماس دعا منم حتما براتون دعا مکنم
مهسا خانوم
8 آذر 93 13:24
سلام خاله اپ کردم خوبی؟
زهرا
پاسخ
مهسا خانوم
8 آذر 93 13:26
آخ آخ آخ خاله این حقو میدم سرمو بزنی بازم تو کامنته قبلی ادرس یادم رفت
زهرا
پاسخ
الان میام پیشت عزیزم
مامانی
9 آذر 93 17:41
ایشالا که مشکلاتت و غم هات برطرف شه گلم
زهرا
پاسخ
انشاالله
مامان نازنین جون
9 آذر 93 23:47
ممنونم بابت این دعای قشنگت، انشاا... به حق این دعا و همچنین روزهای عزیز مشکلاتت برطرف بشه و از خوشیها وشادیهات بنویسی ای مهربــــــــــــون
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله الهی آمین
✓ مامان زهراღ
10 آذر 93 16:42
ایشالله خدا همه رو حاجت روا کنه
زهرا
پاسخ
انشاالله
مهسا خانوم
11 آذر 93 0:07
سلام خوفی خاله جونم؟؟؟
زهرا
پاسخ
سلام مهسا جونم خوبم مشغولم دیگه سرم شلوغه واسه همین کمتر میام
آریا، مامانی و بابایی
11 آذر 93 11:12
رفیق خوب مثل خودکار نیست که وقتی جوهرش تموم شد بندازیش دور… رفیق خوب مثل جوهر خودکاره که واست خاطره های به یاد موندنی رو ماندگار میکنه
زهرا
پاسخ
مهسا خانوم
13 آذر 93 8:45
سلام خاله خیلی دیر میای نت دلم برات تنگ شدههههه (هرچند خودمم دیگه مثله قبلا نت نمیام درسام سنگینه و خیلی کم میام)
خاطره
13 آذر 93 12:05
نمی دونی چقدر با این پستت گریه کردم آهنگت هم که حسابی غمگینه ... منم این ماه خیلی سخت و بد گذشت ..خیلی چشام گریون بود .. به حق حضرت علی اصغر انشالله همه مون حاجت روا شیم.. التماس دعا
مهسا خانوم
13 آذر 93 18:08
اپ کردم خاله کاش اپ کنی
زهرا
پاسخ
ای کاش ولی وقتش نیس فردا حتما آپ میکنم شایدم امشب
مهسا خانوم
13 آذر 93 23:11
آخ آخ شرمنده اگه راهی بود براتون میفرستادم اردو واقعا باحالههههههههه من عاشقه اردو ام خوب به همونا زنگ بزنین و بگین که ی قرار بزارین باهم برین بیرون البته(((((((((مجردی)))))))))))) باشه میام با کمال میل
مهسا خانوم
14 آذر 93 18:41
خاله گفتی امروز شاید اپ کنی چرا نکردی؟
زهرا
پاسخ
آپ کردم عزیزم