بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

دلم گرفته( نی نی دوست عزیزم پر زد رفت پیش خدای مهربون)

1393/10/8 22:38
نویسنده : زهرا
402 بازدید
اشتراک گذاری

ﺩﻟﮕﯿﺮﻡ
ﺩﻟـﻢ ﮔﺮﻓﺘــﻪ ﺍﺳـﺖ ﯾــﺎ ﺩﻟـﮕﯿــﺮﻡ
ﯾـﺎ ﺷﺎﯾـﺪ ﻫـﻢ ﺩﻟـﻢ ﮔﯿـﺮ ﺍﺳـﺖ
ﻧﻤــﯽ ﺩﺍﻧــﻢ
ﺍﺻـﻼً ﻫﯿــﭻ ﻭﻗـﺖ ﻓــﺮﻕ ﺑﯿــﻦ ﺍﯾﻨــﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﻔﻬـﻤﯿــﺪﻡ
ﻓﻘـﻂ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧـﻢ ﺩﻟـﻢ ﯾـﮏ ﺟـﻮﺭﯼ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ
ﺟــﻮﺭﯼ ﮐـﻪ ﻣﺜــﻞ ﻫﻤﯿــﺸـﻪ ﻧﯿــﺴـﺖ
ﺩﻟـﻢ ﮐـﻪ ﺍﯾﻨـﻄــﻮﺭ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ

ﻏﺼـﻪ ﻫـﺎﯼ ﺧــﻮﺩﻡ ﮐـﻪ ﻫـﯿﭻ ،
ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻫﻤــﻪ ﯼ ﺩﻧﯿــﺎ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻣـﻦ
ﺑﻌــﺪ ﺩﻟــﻢ ﺑـﺪﺟــﻮﺭ ﻏﺮﻭﺏ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ

 

نی نی دوست خوبم پر زد و رفت پیش خدای مهربون و من دیر متوجه شدم تا دلداریش بدم و از این بابت خیلی از دست خودم ناراحتم

داغون شدم وقتی شنیدم

پسندها (11)

نظرات (23)

مامان کیمیا
8 دی 93 23:32
آخی،عززززیزم!!
زهرا
پاسخ
مامان زهرا
9 دی 93 7:36
سلام زهرا جون. مرسي بابات دلداري دادنت. چند وقت پيش دوستاي مهربونم تو وبلاگاشون برام پست گذاشتن و تبريك گفتن ببين قسمت چي شد؟! چه زود موقع تسليت شد!!! ممنونم كه مثل هميشه كنارمي. ممنونم كه هستي. برام دعا كن. خيلي به دعاي خير محتاجم،خيليييييي.....
زهرا
پاسخ
همیشسه برات دعا میکنم عزیزم
مامان زهرا
9 دی 93 8:32
سلام دوست عزیز شاید صلاحش این بوده توکل کنید به خدا! برادر زادت چطوره؟
مامانی علی
9 دی 93 11:06
خانومی لینکت کنم؟ خبر رو به صفحه ی خودم بده
مامانی علی
9 دی 93 11:10
سلام عزیزم الهی بهش بگو ناراحت نباشه منم ۱ بار نی نیم رفت پیش خدا اما الان مامان شدم و وتموم اون روزا رو فراموش کردم
مامانی علی
9 دی 93 11:14
ممنونم که به علی رای دادی اینم از طرف علی
زهرا
پاسخ
سحر
9 دی 93 11:28
وااااااااای خیلی ناراحت شدم.
زهرا
پاسخ
مامان مینای آرتین
9 دی 93 23:08
عزیزم از خدای مهربونم برای دوستت طلب صبر میکنم... خیلی ناراحت شدم اما چه میشه کرد
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سمانه
10 دی 93 13:19
عزیزم خیلی ناراحت شدم ؛ خیلی حس بده ، خدا بهش صبر بده ب نظرم بزرگترین غم از دست دادن اینه ک بدونه اینکه بجه تو بو کنی بدون اینکه لمسش کنی از دست بدی زهرا جون باور کن خیلی ناراحت شدم حتی تو چشام اشک جمع شده ، خدا نصیبه هیچ کس نکنه
زهرا
پاسخ
مامان ناهید
10 دی 93 16:56
سلام زهرا جان خوبید واااای می بینم که خوب نیستی این چه سوالیه فدات بشم دیگه نبینم ناراحت باشی الهی چقدر منم ناراحت شدم انشالله خدا دوباره دلشو شاد کنه هرچی خدا مصلحت بدونه همون میشه گل نازم هیچ وقت نشکن ناامید نشو خدا بزرگه یه دری رو می بنده 1000 در دیگه رو باز می کنه مطمئن باش گلم خدا بدِ بنده شو نمی خواد
مامان ناهید
10 دی 93 16:57
عزیزم ببخشید من خیلی وقته نتونستم بهت سر بزنم شرمنده تم ولی به خدا فراموشم نشدی انشالله دفعه دیگه مه بیام خوشحال وخوش خبر باشی
مامان ناهید
10 دی 93 16:58
راستی جریان بچه بردارت چی شد همه چیز روبه راهه خیلی تو فکرشون رفتم انشالله که خیر باشه هنوز می ری سر کار راضی هستی؟ موفق وشاد باشی عزیزم
زهرا
پاسخ
فعلا که وضعیتش خوبه انشاالله که سالم باشه آره میرم سرکار خیلی هم راضی هستم عزیزم
مامان ناهید
12 دی 93 9:19
خصوصی زهرا جان
مامان السا
12 دی 93 12:41
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶
زهرا
پاسخ
مامانی علی
12 دی 93 13:02
سلام خانومی با افتخار تمام لینکت کردم
زهرا
پاسخ
مامان نی نی
13 دی 93 9:04
سلام، چه وبلاگ نازی دارید . یه خواهشی ازتون دارم پسرم جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
زهرا
پاسخ
رای دادم عزیزم
✓ مامان زهراღ
13 دی 93 11:39
الهییییییی...خدا خیلی بهشون صبر بده
زهرا
پاسخ
آریا، مامانی و بابایی
20 دی 93 12:22
سلام عزیزم خیلی براش ناراحت شدم انشاالله خدا به همین زودیا دامنشو دوباره سبز کنه . انشاالله خبر بچه دار شدن دوست عزیزم زهرا جونو از اینجا بشنوم
دنیا
21 دی 93 14:45
منتظرتونیم
محدثه، مامان ارسطو
22 دی 93 21:45
آخی عزیزم چقدر دردناکه. واقعا ناراحت شدم وقتی این پستت رو خوندم/
مهسا خانوم
30 دی 93 13:33
اخی خدایا میدونم هیچ کاریت بی حکمت نیست اما خوب واقعا سخته
✿نسیم✿
8 بهمن 93 17:26
ENIS
16 بهمن 93 17:50
وای خدا جون ............عزیزم بگو غصه نخوره حداقل میدونه اون دنیا شفاعتش رو میکنه