بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

کادوی تولدم پیشاپیش از طرف شوشو

1393/9/24 16:43
نویسنده : زهرا
437 بازدید
اشتراک گذاری

آقایی خوشگلم یکی دو ماهی کادوی تولدم رو زودتر داد نتونست دوام بیاره میخواست توی کمد قایمش کنه از اونجایی که میدونست خانمش فضول که نه بلکه کنجکاو تشریف دارن و همه جا رو میگردن ترجیح داد خودش زودتر کادوشو تقدیم کنه sony Z2 

عشقم دستت درد نکنه از این به بعد دیگه میتونم با گوشی هم بیام و پیام هاتون تایید کنم هر چند نظر نمیتونم بزارم 

راستی وایبر هم نصب کردم 

پسندها (13)

نظرات (29)

مامان زهرا
24 آذر 93 17:29
مبارکت باشه عزیزم
حنانه
24 آذر 93 18:13
مبارکت باشه عزیزم به خوبی و خوشی ازش استفاده کنی
مامان مینای آرتین
24 آذر 93 22:12
مباااااااااااارک باشه عزیزم... دست گلش درد نکنه، خدا حافظ همه شوهرهای مهربون و زحمتکش باشه... زهرا جان ما با چندتا از مامان های وبلاگی یه گروه وایبری داریم اگر مایل بودی به ما ملحق بشو
زهرا
پاسخ
سلام مینا جون اما من که شماره تونو ندارم
هستی مامی
24 آذر 93 22:38
سلام مبارکت باشه عزیزم
محدثه، مامان ارسطو
24 آذر 93 23:24
سلام زهرا جونی هم تولدت هم کادوی قشنگت مبارک
مینا
25 آذر 93 10:53
مبااااااارررررررررررك باشه عزيزدلم ايشالا ب خوبي وخوشي استفاده كني
مامان آینده
25 آذر 93 23:02
سلام عزیزم مبارکت باشه ایشالا به خوبی و خوشی ازش استفاده کنی پیشاپیش هم تولدت مبارک باشه عزیزم واسه چی نظر نمیتونی بزاری؟؟
الهه ی ناز
25 آذر 93 23:54
سلام. مبارکت باشه زهرایی
یگانه جون
27 آذر 93 19:51
سلام....زهرا جون خواهرم به دنیا اومد... ترمه جونم امروز به دنیا اومد....عکسش رو توبلاگم گذاشتم...بیاین ببینید
الهه ی ناز
27 آذر 93 21:30
نه زهرا جونم من شیمی کاربردی خوندم.کوانتوم برا ما جزء دروس اختیاری بود ولی من به علت تدریس استاد اسرافیلی چن جلسه از کوانتوم رو همینجوری رفتم منم از آلی ها چندان خوشم نمیومد چون تدریس استادشو دوس نداشتم میشه گف اصن تدریسی نمیکرد.... ولی عاشق درسهای صنعتی 1و2 و خوردگی فلزات بودم+شیمی فیزیک 1و2....تنها درس هایی بودم که با عشق میخوندمشون و واقعا یاد گرفتمشون. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ استاد اسرافیلی ما ار شرایط سخت زندگیش تو دوران مدرسه اش میگفت... از اینکه هم کار کرده هم درس خونده.... از اینکه با سختی به اینجا رسیده.... از رتبه اول ارشد و دکتراش چیزی بهمون نگفته بود من تو نت خوندم الان هر استاد دیگه ای بود کلی واسمون کلاس گذاشته بود که نفر اول شدم و .... از روز های زندگی تو ژاپن برامون گفته بود.... واقعا استاد خوبی بود استاد قاسمی شما استاد چی بود؟؟؟ ........................................................ آره شرکت کردم فقط شیمی فیزیک رو خوندم...اون یکیا اساتیدشو دوس ندارم خوندنم نمیاد.... صنعتی و خوردگی هم که دوس دارم تو کاربردی ازشون سوال میدن که من نانو دوس ندارم. تو چی شرکت کردی تو ارشد؟چقد خوندی؟؟
الهه ی ناز
27 آذر 93 21:33
سلام زهرایی.خوبی؟؟ قربونت منم خوبم. زن داداشت حالش چطوره؟؟ مرسی عزیزم[بوسه] انشاالله.
زهرا
پاسخ
خوبه عزیزم ممنونم که به فکری فدای تو
مامانی
28 آذر 93 17:58
سلام زهرا جون مبارکت باشه اتفاقا همسریه منم برام گوشی خریده خیلی جالب بود برام
زهرا
پاسخ
مبارکت باشه عزیزم
مامان سمانه
28 آذر 93 19:25
مبارکت باشه عزیزم فقط وایبر وصل کردی مارو فراموش نکنی
زهرا
پاسخ
همیشه به فکر تون هستم اگه کم میام به خاطر وایبر نیس به خاطر مشغله کاریه
مامان کیمیا
29 آذر 93 0:17
مبارکه عزیزم،انشالله به سلامتی ازش استفاده کنی
مامان کیمیا
30 آذر 93 11:18
سلام کیمیا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم اگه عدد47 رو به 1000891010 پیامک بزنین.ممنون از لطفتون
زهرا
پاسخ
رای دادم عزیزم
مهسا خانوم
1 دی 93 22:25
شلام من بعد از مدت ها برگشتم خوبییییییییییییییییییییییییییییین؟ آخ که چقد دلم برات تنگ شده بود خاله زهلایی ژوووونم به به مبارررررررررررررررکهههههههههه مباررررررررکههههههههه تبرییک میگم تولدتون رووووووووووووووووووووووووووووووووووو عاشقتممممممممممممم بووووووووسسسسسسس
الهه ی ناز
2 دی 93 10:57
قربانت.منم خوشحالم.نه زهرا جونم خیلی هم بازار کارش خراب نیست ها... واسه من که خرداد تموم کردم تو این چند ماه موقعیت کار پیش اومده ولی بخاطر یه سری شرلیط نتونستم برم الانم مشغولم ولی نه تو رشته خودم استاد خوردگی فلزات ما هم استاد نمونه ای بود. تدریسش واقعا حرف نداشت.یادش بخیر. والا با کارم زیاد نمیرسم بخونم.
الهه ی ناز
2 دی 93 22:00
بشارت باد بر شما اتمام ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول، ماه شادمانی و سرور اهل بیت(ع) و پیروانشان مبارك باد. حضرت محمد (ص) فرمودند: هر کس حلول ماه ربیع را به دیگران مژده دهد، من بهشت را به او مژده خواهم داد. حلول ماه ربیع بر شما مبارک
مامانی علی
6 دی 93 12:55
سلام خانومی مبارکت باشه خدارو شکر که اینقدر آشیونتون پر عشقه به پسرمون هم سر بزن
زهرا
پاسخ
چشم عزیزم مرسی حتما سر میزنم
مامان السا
6 دی 93 23:42
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶
زهرا
پاسخ
ترنم
8 دی 93 10:38
مبارکه
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
سحر
9 دی 93 11:27
مبارک باشه عزیزم، شرمنده که دیر سر زدم، این چند وقت خیلی سرم شلوغ بود. یه خواهشی ازت دارم، تو جشنواره عکس نی نی وبلاگ ممنون میشم به خواهرزاده من رای بدی، کدش 81 هست، کد 81 (هشتاد و یک) رو به 1000891010 بفرستید، ممنونم.
زهرا
پاسخ
رای دادم عزیزم مرسی عزیزم
مامان وبابا
10 دی 93 16:04
باافتخارلینک شدید
زهرا
پاسخ
مرسی گلم
مامان ناهید
10 دی 93 17:00
سلام عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک کادو خوشگلی از همسری گرفتی مبارک باشه قدر همسر خوبتو بدون انشالله سالیان سال در کنارهم شاد باشید منم واتس آپ دارم اگه دوست داشتی شماره بدم
زهرا
پاسخ
سلام ناهید عزیزم مرسی خانومی آره حتما شماره تو بده انشاالله
✓ مامان زهراღ
13 دی 93 11:36
به به مبارک باشه خانومی....تولدت هم پیش پیش مبارک
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا
15 دی 93 12:24
سلام زهرا جون. پيشاپيش تولدت رو بهت تبريك ميگم عزيزم ايشالا به زودي تولد جيگر گوشه تو تبريك بگم
زهرا
پاسخ
سلام زهرا جون مرسی انشاالله قسمت هر دومون بشه
آریا، مامانی و بابایی
20 دی 93 12:23
مبارکت باشه عزیزم به سلامتی ازش استفاده کنی راستی تولدتم پیشاپیش مبارک باشه
مهسا خانوم
30 دی 93 13:33
مباررررکککککککککککک باشششششششه
ENIS
16 بهمن 93 17:52
مبارک باشه خانمی