بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

از وب یکی از بچه گرفتم برای شما گذاشتم

1393/11/17 23:24
نویسنده : زهرا
454 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام.من خودم چند ساله ازدواج کردم و برای بارداری با مشکلات زیادی روبرو شدم.چند سال تحت درمان بودم و نتیجه نگرفتم. تا اینکه یک نفر این دستور را به من داد و من همان ماه اول حامله شدم.

البته میگفت این دستور حکیم امام رضا است و بسیار جواب میدهد.متبرک است.

انشاءالله شما هم استفاده کنی و نتیجه بگیری و شاد شوی.این آرزوی قلبی من است.مطمئن باش جواب میگیری.

 

1) جوشانده (برای پاکسازی رحم)

بارهنگ،بادررنجبویه،بابونه،بالنگ(تخم شربتی).

هرکدام یک قاشق مرباخوری.

در قوری چینی دم میدهیم.در طول روز 2 تا 3 لیوان.

بمدت 3 روز از روز اول قاعدگی (زن بخورد).

 

2)کاچی (حلوا)

2 لیوان آرد گندم را کمی برشته کرده و با 10 قاشق غذاخوری روغن گوسفندی کمی تفت میدهیم.

تخم گشنیز،بادیان،تخم شوید،زیره سبز (هرکدام یک ق مرباخوری – آسیاب شده)

مغز هلو،مغز پسته،مغز بادام،مغز زردآلو شیرین (هرکدام 20 عدد – آسیاب شده)

در ظرف دیگر 1.5 لیوان شکر +1  لیوان آب +  مقداری هل و گلاب و زعفران کمی بجوشد تا شکر حل شود.حال همه مغز ها و ادویه ها و شیره گلاب را به آرد اضافه کرده و روی شعله هم میزنیم تا حلوا آماده شود.

از روز اول پاکی هم زن هم مرد روزی 3 تا 4  قاشق غذاخوری بخورند.

در صورت اتمام حلوا مجددا تهیه شود و تا پایان برنامه آن ماه خورده شود.

 

3)ویتامین ای ، ویتامین سی و فولیک اسید هر شب یک عدد هم زن و هم مرد برای تقویت تخمک و اسپرم

ویتامین ب1 و ب6 زن بخورد.یک شب در میان.

ویتامین ای بسیار کمک کننده است .حتما بخورید.

 

*در طول استفاده از این روش از مصرف حلوا و جوشانده دیگری نخورید تا تداخل نکند و حتما نتیجه بگیرید.

*بطور کامل استرس را از خود دور کنید زیرا استرس نتیجه را به تاخیر می اندازد.آرامش داشته باشید.

 

*از روز اول پاکی یک شب در میان نزدیکی داشته باشید. یعنی شبهای 8و10و12و14و16و18و20و22و24و...

*در صورت مصرف قرص یا آمپول تخمک گذاری،حتما همزمان آنها را ادامه دهید تا تخمک آماده داشته باشید و نتیجه 100 درصد شود.انشاءالله

منبع> http://maahak-e-man.blogfa.com/

 
با اجازه از دوست خوبمون منم گذاشتم اینجا تا دوستام بهره ببرند 
پسندها (10)

نظرات (3)

مامان مهدیس
21 بهمن 93 12:23
متن های قشنگی داری عزیزم مث من نی نی نداری
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 بهمن 93 12:27
سلام عزیزم خوبید زهرا جان دیگه به ماسر نمی زنی دلمون برات تنگ شده حالت خوبه پست خوبی بود انشالله همه اونهایی که در انتظارن زود نتیجه بگیرن ویه نی نی سالم بیاد تو بغلشون
✿آجـــــــی هدیه✿
27 مرداد 94 16:38
سلام زهرا خانم من به این چیزا اعتقادی ندارم لطف کن اگه در ارزوی بچه ای به وبم بیاو پستی که نوشتم خانمی که در انتظار نی نی هستی رو بخون رمزش 2030 می باشد حتما اگه در ارزویی بخونش من به خیلیا گفتم اون خیلیا هم همه جواب گرفتن فقط به کسی نگو من خودم به همه می گم مرسی عزیز