بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

یه هفته که گذشت....

1393/9/14 18:39
نویسنده : زهرا
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوست های خوبم................................................................................................

اول تشکر میکنم از همه ی دوست های عزیزم که توی این یه هفته که زیاد وقت نداشتم نت بیام جویای احوالم بودن ...من خوبم امیدوارم که شما دوست های عزیزم هم خوب باشید و سلامت.....

نی نی نازم دختر یا پسر دلبندم خیلی وقته که باهات حرف نزدم عزیز دلم مامانی الان یه هفته است که وقت نمیکنم زیاد بیام وبتو آپ کنم

جونم برات بگه که از اول ماه صفر به کمک و توصیه یکی از دوست های نی نی وبلاگیم ختم 14 روزه ی سوره ی واقعه رو شروع کردم و امروز که 12 ماه صفر بود 12 مرتبه سوره ی واقعه رو خوندم 2 روز دیگه مونده تا ختم تموم بشه...

نی نی نازنینم اول از همه این ختم رو به نیت سلامتی نی نی دایی جون و زندایی جونت شروع کردم هر شب از خدای مهربون میخوام که نی نی شون صحیح و سلامت بدنیا بیاد انشاالله که نذرم برآورده بشه تو هم دعا کن عزیزم...................................................الهی آمین

البته فقط برای اونا دعا نمیکنم برای همه ی دوست های عزیزم توی نی نی وبلاگ که باردار هستن دعا میکنم که سلامت باشن و اونهایی که حاجت دارن خدا حاجت رواشون کنه و دامن شون رو هم سبز کنه

البته واسه ی این نذر حاجت های زیادی از خدا خواستم که الان همه شون قابل گفتن نیستن.....

حرف واسه گفتن زیاد داشتم ولی نمیدونم چرا الان چیزی به ذهنم نمیرسه

همه تون به خدای بزرگ میسپرم

عزیزم اون بالا بالا ها پیش خدای مهربون برای من و بابا جونی دعا کن دوست دارم گلم

 

پ.ن:اهان یادم رفت بگم چند روز پیش یه طوفان خیلی شدید توی شهرمون اومد واقعا ترسناک بود همکارهام داشتن از ترس میلرزیدن خوب منم خیلی ترسیده بودم دیوار همسایه مون ریخته بود داربست بنریی که روش درمورد عاشور نوشته بودن هم افتاد روی دیوار بقل جایی که کار میکنم اونم ریخت تازه لوله ی گازمون هم ترکید وای خیلی خیلی وحشتناک بود انگار یه بلای آسمانی بود....خدا رو شکر که بخیر گذشت

پ.ن 2:دوست های خوبم من توی این هفته اولین حقوقم رو گرفتم هر چند کم بود ولی شیرین بود اینکه آدم دستش توی جیب خودش باشه واقعا لذت بخشه من که خیلی خوشحالم البته نا گفته نماند که ماه بعد حقوقم بیشتر میشه و اون موقع است که خیلی بیشتر حقوق گرفتن بهم میچسبه

دوست های عزیزم برام دعا کنید تا توی کارم اشتباه نداشته باشم تا حقوقم کم نشه لطفا حتما حتما برام دعا کنید

 

پ. ن 3:خوب یه خبر خوب دیگه هم داشت یادم میرفت دکترها گفتن به احتمال 90 درصد بچه ی داداشیم دختره یادتون هست که بهتون گفته بودم دکتر ها گفتن اگه بچه دختر باشه احتمال بیمار بودن جنین به صفر میرسه پس حتما حتما برای نی نی توی راهی مون هم دعا کنید

 

ای بابا پس چی نوشته بودم همه چی که یادم رفته بود خخخخخخخخخخخ................

پسندها (5)

نظرات (13)

مامان زهرا
15 آذر 93 7:50
سلام زهرا جونم. ايشالا نذرت قبول باشه عزيزم. اين خيلي خوبه كه برا همه دعا كني چون محدوديت كه نداره برا منم دعا كن گلم حقوقتم مبارك باشه ايشالانوش جونت عزيزم. ايشالا هميشه موفق باشي و هي حقوقت بره بالا كيف كني خدارو شكر زهرا جون. خيلي خوشحال شدم ايشالا كه دختر باشه و در نتيجه سالم. خدا به دل پدر مادرش رحم كنه. خيلي دعا كردم براشون بازم دعا ميكنم كه ايشالا خبر سلامتي شو بهمون بدي مواظب خودت باش. خيلي دوستت دارم. بووووووووووووووووووس
زهرا
پاسخ
حتما برات دعا میکنم عزیزم مگه میشه من واسه زهرای عزیزم و یاسمین عزیزش دعا نکنم ....شما هم دعا کن که به زودی خبر سلامتی شو بهتون بدم ....مرسی عزیزم منم دوست دارم می بوسمت
هستی مامی
15 آذر 93 7:53
سلام به دوست گلم خوبی؟ من برگشتم بیرجندم فعلا سفر مکه مون تا الان که تاریخش شده دوم اسفند ماه مال شما مشخص نشد؟
مامان زهرا
15 آذر 93 10:09
عزیزم از بابت این خبرای خوب خیلی خوشحالم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم با کمک تو من تونستم این نذر شروع کنم واقعا ازت ممنونم دوست خوبم
مهسا خانوم
15 آذر 93 12:59
سلام خاله زهرا جونم خوبی؟ وای چه عجب بعده این همه مدت اپ کردین دلمون تنگ شده بوووووووود براتون ان شالله که نی نی سالم میاد بغلشششششون ودعا میکنیم توی کارتون موفی باشیییییییییییییین همیشه اره حقوق رفتم به نظرم باحاله کاش منم اداره میرفتم به جا مدرسه
زهرا
پاسخ
مرسی مهسا جونم منم خوبم انشاالله که سالم بیاد توی بغلشون شما فعلا برو مدرسه سر کار رفتن خیلی هم خوب نیس
نسیم
15 آذر 93 13:48
سلام عزیزدلم خوبی؟ شرمنده بخدا از دس این لبتاب گرفتارم نمیتونم بیام الانم با گوشیم مرسی ک بیادم بودی و ببخشید ک نگران شدی ایشالا تو زندگی و کارت موفق باشی تا همیشه اینجوری خوشحال ببینمت بوووس
زهرا
پاسخ
سلام نسیم جونم منم خوبم دشمنت شرمنده عزیزم مرسی فدای تو ایشاالله زودی درست بشه
مامان نازنین جون
16 آذر 93 0:19
سلام دوست گلمممممم انشاا... که نذرت قبول باشه انشاا.. که نی نی داداشت هم دختر باشه و البته سالم ایشاا... به سلامتی به دنیا بیاد
زهرا
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم عزیزم انشاالله
مهسا خانوم
16 آذر 93 13:00
راستی خاله اون طوفانه دیگه تکرار نشد؟ چه وحشتناک بوده
زهرا
پاسخ
نه عزیزم دیگه تکرار نشد....خدا رو شکر
مهسا خانوم
16 آذر 93 15:11
خاله اون یکی نظرم کو؟
زهرا
پاسخ
کدوم نظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آینده
19 آذر 93 23:43
سلام عزیزم ایشااله هرچی که از خدا بخوای بهت بده اولین حقوقت هم مبارک باشه در مورد بچه داداشت هم خدا رو صد هزار بار شکر انشاالله که بچه صحیح و سالم دنیا بیاد
زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم انشاالله براش دعا کن مرسی
مامان مینای آرتین
22 آذر 93 22:35
زهرا جونم نذرت قبول باشه عزیزم... با همه وجودم آرزو میکنم نی نی داداشت صحیح و سلامت به دنیا بیاد و خانوادتون رو خوشحال کنه... اولین حقوقت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه توی کارت مبارک باشه و همه بلاهای آسمانی و طوفان ها ازت دور باشن...
سحر
9 دی 93 11:25
خیلی خوشحال شدم هم برای اولین حقوقت و هم برای اینکه نی نی داشت صحیح و سالمه.
زهرا
پاسخ
✓ مامان زهراღ
13 دی 93 11:37
به سلامی...ایشالله همه چی به خیر باشه
زهرا
پاسخ
آریا، مامانی و بابایی
20 دی 93 12:37
دعا میکنم که نی نی کوچولو سالم وسلامت به دنیا بیاد (آمین )
زهرا
پاسخ
آمین عزیزم ان شا االله