بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

دلتنگم

1393/8/20 13:03
نویسنده : زهرا
367 بازدید
اشتراک گذاری

فاصله ها شکست میخورد...

اگر تو روی نیمکتی


این سوی دنیا
تنها نشسته ای
و همه ی آنچه نداری کسی است
شاید آن سوی دنیا
روی نیمکتی دیگر
کسی نشسته است
که همه ی آنچه ندارد تویی

 

نیمکت های دنیا را بد چیده اند...

 

مرا از دورهـــــــــــــا می بوســـــــــــی



و فاصلــــــــــــه شکســــــــــــــت می خورد
 

 

زمـــــــــــان و مکــــــــــــان هیچکــــــــــــاره اند

وقتی قلبــــــــــــــهایمان

به عشــــــــــق هم می تپـــــــــــــــد

 

 

:پی نوشت

وقتی دلت تنگ شد

نوشته ام را به نام خودت بخوان

که برای تو نوشته ام

واژه هایم ساده است

فراموش کن واژه های سخت را

صادقانه میگویم

عاشقانه بپذیر

تویی ناب ترین واژه من

...تویی عشق زیبای من

 

 

 

آدمای دلتنگ...

این روزها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود...

اینجا زمین است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردن

فراموشت میکنند.........

 

 

 

عشقم امروز بد جور دلتنگتم دلیل شو خودمم نمیدونم بد جور هواتو کرده این دل

پسندها (9)

نظرات (9)

مامان مینای آرتین
20 آبان 93 20:21
مامان آینده
20 آبان 93 23:48
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر این دلتنگیات تموم بشه و روزهای زیبا و رنگین خودش رو بهت نشون بده انشاالله
زهرا
21 آبان 93 7:55
سلام زهرا جون خوبي گلم؟ چي شده فداتشم چرا انقد دلتنگي؟ نگران شدمهميشه برا برادرزاده ت دعا ميكنم ايشالا هر چي خدا ميخواد و به صلاحتونه همون بشه. بهم سر بزن
الهه ی ناز
21 آبان 93 15:33
سلام زهرا جونی. خوبی؟؟؟؟ کم پیدایی
زهرا
پاسخ
مشکلات که زیاد میشه وقت اومدن به نت کم میشه
محدثه، مامان ارسطو
21 آبان 93 23:41
لایکـــــــــــ زیبا
مهسا خانوم
22 آبان 93 9:00
خیلی متنای خوشلی بودن خاله ببخشید دیر اومدم درس +درس + درس
مامان نازنین جون
25 آبان 93 0:07
انشاا... که هر چه زوتر این روزهای دلتنگیت تموم بشه خواهر گلم وروزهایت زیبا و دل انگیز شوند
مامان ناهید
27 آبان 93 1:31
زهرا جون یه کم شاد باش من احساس می کنم با این نوشته های زیبا ودر عین حال غمگین دلت بیشتر می گیره دعا می کنم همیشه تو زدگی شاد وسالم باشی
سحر
9 دی 93 11:20
خیلی نوشته های قشنگی بود ولی چون غمگینی برات خیلی نارحت شدم، ان شالله که مشکلات از بین بره عزیزم.