بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

دعا

1393/4/25 12:52
نویسنده : زهرا
268 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام مخصوص به همه ی مامان های عزیز

دیشب برادر شوهرم مسجد افطار دهی داشت خیلی خوب بود بعد از افطار نماز خوندیم و بعدشم مراسم مداحی وقتی توی مراسم نشسته بودم به یاد همه ی مامان های نی نی وبلاگی بودم برای همه تون دعا کردم مخصوصا برای دوست های خوبم که هنوز مادر نشدن از خدای مهربونم خواستم که هر چه سریعتر دامن همه شون سبز کنه و خدا هر چه سریعتر یه فرزند سالم و صالح بهشون عطا کنه

آخه یه جا خونده بودم که وقتی یه مجلس نشستی و دعا کنی اون دعا برآورده میشه

مامان های عزیز داریم به شب های قدر نزدیک میشیم خواهش میکنم در این شب های عزیز منو از دعای خودتون محروم نکنید

نی نی خوشگل عزیزم تو که اون بالا ها پیش خدا هستی و هنوز پایین نیومدی لطفا پیش خدا برای من و همه ی مامان ها دعا کن و از خدا عاقبت به خیری برای همه مون بخواه

دوست دارم عزیزم

 

مامان های عزیز التماس دعا

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان سمین
25 تیر 93 14:30
زیزم منو هم دعا کن توی این شبای عزیز
زهرا
پاسخ
حتما عزیزم شما جز عزیزان توی دعاهای مخصوصم هستی
شیوا
27 تیر 93 12:44
وبلاگ جالبی داری... اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن...