بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

بهترین دوستم بارداره

1393/7/20 12:31
نویسنده : زهرا
413 بازدید
اشتراک گذاری

توجه             یه خبر خوب                                                                      توجه

وای خدایا خوب و مهربونم ازت ممنونم امروز در اوج ناراحتی یکی از دوستام بهترین خبر بهم داد از عید امسال اقدام به بارداری کرده بود ولی متاسفانه دیگه نا امید شده بود که بالاخره امروز بهم زنگ زد و گفت که رفته آزمایش داده و جواب مثبت بوده هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوست عزیزم بارداره و من خیلی خیلی از این بابت خوشحالم چقدر توی روز عرفه براش دعا کرده بود خوشحالم که خدا داره یکی یکی دعا هامو جواب میده خدا جون ازت ممنونم دل همه ی منتظر ها رو شاد کن

خدا جون من و نسیم و زهرا دوست خوبم و همه ی مامان وبلاگی های عزیز که منتظرن رو شاد کن به زودی زود یه نی نی خوشگل بزار توی دل شون

وای از خوشحالی دارم دیوونه میشم

صائبه جون از همین جا بهت تبریک میگم و از صمیم قلب برات آرزوی سلامتی میکنم

پسندها (10)

نظرات (11)

مادر
20 مهر 93 12:42
شکر خدا
زهرا
پاسخ
زهرا
20 مهر 93 12:43
منم هم به دوست عزيزت صائبه خانم و هم به تو زهراي مهربون كه انقد به فكر دوستات هستي و دل مهربونت برا همه ميگيره و از خوشحالي همه شاد ميشه تبريك ميگم عزيز دلم. ايشالا ما هم خبر اومدن پسمل گلت رو بشنويم و اندازه خودت خوشحال شيم. الهي آآآآآآآآآآآآآآآآآآمين ايشالا خدا مشكل همه رو حل كنه و دل همه رو وقتي تو اوج نا اميدي و ناراحتي هستنو حس ميكنن از دنيا بريدن شاد كنه بحق مولاي كعبهايشالا بارداري خوبو آرومي داشته باشه و صحيحو سالم ني ني شو به آغوش بگيره
زهرا
پاسخ
الهی آمین انشاالله برای شما عزیزم مرسی از دعا های خوبی که کردی فدات شم
آریا، مامانی و بابایی
20 مهر 93 12:44
عزیزم منم خیلی خوشحال شدم انشاالله خبر مامان شدنت رو بشنوم عزیزم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله
سایبر سافت
20 مهر 93 13:00
سلام مادر شنتیای عزیز یک هدیه آموزشی برای نوگلتون تدارک دیدیم که اُمیدواریم خوشش بیاد یک باغ وحش مجازی با امکانات ویژه و آموزش زبان انگلیسی خوشحال میشم نظر یه مادر خوب رو درباره این نرم افزار بدونم http://cafebazaar.ir/app/cybersoft.zoo.animal/?l=fa
زهرا
پاسخ
آخه من که هنوز مامان نشدم
مهسا خانوم
20 مهر 93 13:23
خداروشکرررررررر
زهرا
پاسخ
مامان سمانه
20 مهر 93 13:45
عزیزم من برای دوستت خیلی خوشحال شدم تبریک میگم عزیزم انشا... نوبت شما انشا... خدا ب همه ی کسایی ک منتظرن جواب مثبت بده انشا.....
زهرا
پاسخ
آمین عزیزم آمین
آریا، مامانی و بابایی
20 مهر 93 17:58
نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد عید غدیر خم مبارک باد
سحر
22 مهر 93 11:29
مامان عسل 
26 مهر 93 11:02
سلام زهراجون ایشالله نوبت خودت بشه عزیزدلم خبرشوبزاری تووبلاگت خوشحالمون کنیعزیزم وبت خیلی قشنگه بیاپیشم تاباهم دوست بشیم گلم
زهرا
پاسخ
سيدفاطمه
27 مهر 93 12:09
انشا الا خبر نی نی دار شدنخودتو بدی عشقم مارو خوشحال کنی
زهرا
پاسخ
مرس عزیزم
مامان ناهید
27 مهر 93 23:32
واااااااااااای عزیزم چه خبر خوبید فدای دل مهربونت برم که با شنیدن خبر باردار شدن دوستت اینقدر خوشحال شدی انشالله شادیتون به زودی دوچندان میشه وخبر باردار شدن خودتونو بفهمیم انشالله ...........برات دعا می کنم زود زود مامان بشی عزیزم
زهرا
پاسخ
متاسفانه نی نی اش سقط شد