بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

التماس دعا

1393/7/21 20:06
نویسنده : زهرا
369 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم یه جا واسه ی کار خیلی سخت بود درسته به رشته ام ربطی نداره ولی خوب واسه یه مدت می ارزه که آمادگی کار کردن توی یه جا رو پیدا کنم 3 ماه بعد بیمه هم میکنه خدا رو شکر پشت کامپیوتره ولی خوب گفتن یه هفته آزمایشی باش اگه مورد قبول ما بودی بمون دیشب از استرس تا صبح نخوابیدم بد جور آدم استرسی شدم نمیدونم چی کار کنم شاید به مرور درست بشه خدا کنه بتونم بهش عادت کنم و خیلی سریع پیشرفت کنم لطفا برام دعا کنید این روزها خیلی استرس دارم من آدمی نیستم که خیلی زود کم بیارم خدا کنه توی این کارم هم همینطوری باشم و به خاطر سختی هاش کم نیارم

خدا جونم دستمو بگیر این روزها واقعا بهت احتیاج دارم

 منو ببخشید که یادم رفت تا بیام و عید بهتون تبریک بگم

عید ولایت ررو به همه ی دوست های عزیزم تبریک میگم

التماس دعا

پسندها (15)

نظرات (38)

فروشگاه نادین
21 مهر 93 21:43
سلام دوست عزیز * لوازم جشن تولد * شال و روسری * دست سازهای نمدی nadin-shop.ir
مامان آینده
21 مهر 93 23:07
سلام عزیزم خوبی ؟ ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدین انشااالله به زودی شما هم نی نی دار بشی
زهرا
پاسخ
مامانی و بابایی
22 مهر 93 7:22
عید شما هم مبارک
زهرا
22 مهر 93 7:55
سلام زهرا جووووووووونم. عيدت مبارك عزيزم. كارتم مباركه گلم. نگران نباش روزي دست خداس ايشالا موفق ميشي اگر روزي كسي مقدر شده باشه از جاي خاصي بياد هيشكي نميتونه مانعش بشه عزيزم تو تلاش خودتو بكن باقي رو بسپار بخدا خودش حلش ميكنه. اميدوارم بهترين ها نصيبت بشه هم تو كار هم تو تحصيل هم تو زندگي عزييييييييييييييييييييزم. موفق باشي
مادر
22 مهر 93 11:02
عزیزم مطمئن باش موفق میشی
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله همینطور باشه که تو میگی
سحر
22 مهر 93 11:30
خیلی خوشحال شدم، بهت تبریک میگم.
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم دعا کن که جور بشه هنوز فعلا که آزمایشی میرم
مهسا
22 مهر 93 16:36
س زهراجون خوبی.؟ آپم بیاونظرتوبگو
زهرا
22 مهر 93 17:50
خیلی خوشحال شدم رفتی سرکار زهراجونم...........انقدر استرس نداشته باش همه چی رو بسپار بخدا......ایشالا قسمتت باشه تو همون شرکت موندگار شی......... راستی نظر چندروز پیشمو خصوصی نفرستادم چون نمیخواستم یه کامنت دیگه بذارم و بگم خصوصیتو چک کن........واسه همین گفتم کامنتمو تایید نکن.....همین..... ایشالا موفق باشی...........
مامان مینای آرتین
22 مهر 93 20:14
سلام عزیزم. عیدت مبارک... تبریک میگم گلم امیدوارم توی کارت موفق باشی زهرا جون که حتما هم موفق میشی منم به تازگی کاری رو شروع کردم با آرتین واقعا سخته ولی من دوسش دارم و ادامه میدم امیدوارم خدا به همه کمک کنه به ما هم زیر سایه پر مهرش کمک کنه مثل همیشه...موفق باشی عزیزم اگر دیر به دیر سر میزنم ببخشید واقعا سرم شلوغه
مامانی
22 مهر 93 20:26
بهت تبریک میگم گلم ایشالا جور بشه
مامان آینده
22 مهر 93 20:57
عزیزم با افتخار لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن
مهسا خانوم
22 مهر 93 22:54
خوشحالمون کردی خاله جونم ان شالله که کار خوب پیش میره
مامان کیمیا
23 مهر 93 0:42
عزیزم،اصلا نگران نباش حتما جور میشه برات آرزوی موفقیت میکنم
سپیده ماماي سپنتا
23 مهر 93 14:09
سلام دوست جون انشا... موفق باشي تبريك تبريك
مينا مامان اميرعلي
23 مهر 93 15:06
ايشالله موفق ميشي........اميدت بخدا باشه
مهسا خانوم
23 مهر 93 20:20
خاله نظرم درمورد این پست کو؟؟؟ راستی اپ شدماااا
✿نسیم✿
23 مهر 93 20:48
ایشالا ک همیشه موفق باشی عزیــــــزم
محدثه، مامان ارسطو
24 مهر 93 2:05
سلام زهرا جون خوشحالم میری سرکار... خوبه عادت میکنی. چه تفاهمی منم شروع بکار کردم. خدا کنه از پسش بر بیایم
مامان مهناز
24 مهر 93 14:28
سلام زهرا جون مبارکه ایشاله بسلامتی عزیزم موفق باشی
زهرا
پاسخ
فاطمه ع
24 مهر 93 16:44
موفق باشی زهرا جان
زهرا
پاسخ
✓ مامان زهراღ
25 مهر 93 23:29
موفق باشی
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
✓ مامان زهراღ
25 مهر 93 23:31
مرسی از لینکت عزیزم منم لینکت کردم
زهرا
پاسخ
✿نسیم✿
26 مهر 93 17:50
سلام خوبی؟ ای بابا خاهش مررررررسی
زهرا
پاسخ
مهساخانوم
26 مهر 93 20:19
سلام خاله زهرا جونیم خوبی؟؟ ان شالله که همه چی خوب پیش میره ومیری سرکار ... من که فتم اپم... ؟؟
زهرا
پاسخ
نگفتی عزیزم
مامان نازنین جون
26 مهر 93 23:07
موفق باشی خواهر خوبم
زهرا
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان عسل 
27 مهر 93 9:42
زهراجون لینک شدی مهربونم
زهرا
پاسخ
با افتخار لینکی عزیزم
خودم
27 مهر 93 14:00
امیدوارم که تو کارت موفق باشی
زهرا
پاسخ
مامان مینای آرتین
27 مهر 93 20:22
قالب وبلاگ جدیدت مبارک زهرا جون
زهرا
پاسخ
مامان ناهید
27 مهر 93 23:27
سلام زهرا جان خوبید می بینم که شاغل شدید آفرین انشالله که موفق میشدی استرس نداشته باش برات دعا می کنم عزیزم
زهرا
پاسخ
مهربوون
28 مهر 93 17:34
موفق باشی خانومی
زهرا
پاسخ
مامان سمین
28 مهر 93 18:01
سلام دوست جون زری خوبی؟من بازم با تاخیر اومدم البته الان ابادانم و کلی وقت دارم میام بهت یر میزنم.مبارکه خانم شاغل به دل خوش
زهرا
پاسخ
خیلی دلتنگت بودم سمین جون
مهسا خانوم
28 مهر 93 21:25
سلام خاله خوبی؟؟ اپ نمیکنی ؟
زهرا
پاسخ
متاسفانه وقت نکردم حتما به زودی آپ میکنم عزیزم
مهسا خانوم
29 مهر 93 15:48
سلام خاله جونم خوبی؟؟ از بچه ی دوستتون چخبر؟؟حالش خوبه؟
زهرا
پاسخ
عزیزم نه متاسفانه نی نی اش سقط شد فردا میخوام برم دیدنش خیلی ناراحت شدم
مهسا خانوم
29 مهر 93 17:01
اخییی بمیرم.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی گناه داره _____________________________ اهان الان گرفتم خخخ از شوملش خجالت میکشیدم. از کجا معلوم؟؟شایدم منو خورد
زهرا
پاسخ
نمیدونم یهویی سقط شد کلی براش مهمون اومده بود اونم کلی کار کرده بود گفت شب بعد از رفتن مهمون ها سقط شد
مامانيه نيكا
1 آبان 93 3:02
Salam golam Tabrik migam bekhatere shoghle jadid, omidvaram to karet movafagh beshi va pishraft koni
زهرا
پاسخ
مامان السا
1 آبان 93 23:49
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$
مامان السا
1 آبان 93 23:49
سلام زهرا جون امیدوارم موفق بشی
زهرا
پاسخ
✿نسیم✿
8 آبان 93 14:23
سلام عزیزم مرسی خوبم، تو چطوری؟ آها چ عالی...واقعا خیلی خوبه کاش نیما اجازه میداد منم میرفتم هم واسه سرگرمی خوبه هم واسه پولش اووو.... باشه عب نداره عزیزم ایشالا هرجا هستی شاد باشی