بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

سالگرد ازدواج مون

1393/4/27 18:12
نویسنده : زهرا
244 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

RoozGozar.com | تصاویر زیباسازی فانتزی عاشقانه

 

 

فقط دو ماه و یک روز مونده به سالگرد رفتنمون زیر یک سقف

می خوام همسری رو اون روز سورپرایز کنم

مامانی های عزیز اگه نظری برای اینکار داری خوشحال میشم باهام در میون بذارین

 

یعنی میگین اون روز چیکار کنم که همسری غافلگیر بشه؟؟؟؟؟

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

 

RoozGozar.com | تصاویر زیباسازی فانتزی عاشقانه

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان آینده
27 تیر 93 18:32
مبارکا باشه پیشاپیش خیلی سخته سورپرایز کردنشون خیلی باهوشن... زیباترین کار یه شام دو نفره بیرون از خونه اس با پر از حرف های عشقولانه
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سمین
27 تیر 93 18:37
سلام زهرا جان بهترین سورایز اینه که فراموش کنی سالگرد ازدواجتونو شوخی کردم من هیچ وقت بلد نیستم کسی رو غافلگیر کنم از بس هولم ولی به نظرم تا نزدیک شام وانمود کن یادت رفته بعد یهو بترکون.پیشاپیش مبارکه ایشالا سالهای درازی باهم باشید البته خوشحالو خوشبخت
زهرا
پاسخ
خیلی ممنون
مامان طاها و رها
28 تیر 93 1:13
مبارکه ان شاالله کنار همدیگر زندگی شادی داشته باشید
زهرا
پاسخ
خیلی ممنون دوست عزیزم
Ɖokнтαяαk
28 تیر 93 16:52
وااااااااااااااااااااااااااااااااای تبریک میگم ایشالله همیشه این روز فرخنده و مبارک رو کنار هم سالیان سال جشن بگیرید ایشالله =>
زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی و بابایی
29 تیر 93 8:15
پیشاپیش مبارک باشه عزیزم امیدوارم سال های سال با هم خوب و خوش زندگی کنید.
زهرا
پاسخ
خیلی ممنون دوست عزیزم
مامان مینای آرتین
29 تیر 93 15:16
پیشاپیش مبارک باشه عزیزم. سالهای خوشی رو در کنار هم داشته باشید... به نظر من غذایی درست کن که تا حالا درست نکردی
مامان مهناز
3 مرداد 93 1:31
پیشاپیش مبارکه ایشااله سالگرد 100 سالگیتونو با هم جشن بگیرید ، به نظر من اول اصلاً به روی خودت نیار بعد یواش یواش کیکتو رو کن شمع فوت کنید بعد هدیه ی که براش خریدی رو تقدیمش کن البتلا اون شب هم مهمون دعوت کنه فامیلای درجه یک بهش نگو مهمون دارید بعد اون چیزای که برات نوشتم رو براش بیار(من این کار رو کردم خیلی خیلی غافلگیر شد )
زهرا
پاسخ
مرسی از راهنمایی و کمکت
حمیده
3 مرداد 93 16:39
عزیزم مبارکه مبارک.... به نظرم خیلی عادی برخورد کن انگارکه یادت نیست بعد یهویی غافلگیرش کن... بعد به نظرمن یا تنهاباشید... یا یه مهمونی خیلی خیلی بزرگ که خاطره انگیز باشه ترتیب بده...مثلاَمثل یه جشن نامزدی... ببخشید من تعادل ندارم یا اینوریم یا اونوری
زهرا
پاسخ
مرسی از نظر خوبت