بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

کمی بخندیم

1393/5/2 13:50
نویسنده : زهرا
163 بازدید
اشتراک گذاری

* یکی باید پیدا شود که به مادران سرزمین من بفهماند که اگر شام دیشب خوردنی بود، همان دیشب خورده میشد بعععععله

 

 

*دیشب یه پشه نیشم زد پا شدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !

 

 

 

*داشتیم با مامانم وسایل انباری رو مرتب میکردیم یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی ۲۴رنگ قاب فلزی رو از توو کارتون درآورد نگاش کرد و زد زیر خنده!!! گفت: میدونی این چیه؟ اینو خریده بودم هروقت معدلت ۲۰ شد بدم بهت حیف واقعا!!! خاک تو سرت

 

 

 

*دقت کردین !یه مغز گردو میخوری، اندازه ۳ تا مغز گردو لا دندونت گیر میکنه!

 

 

 

*ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ!خعـــــــــــــلی

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ!
.
.

ﯾﻪ ﺩﻩ ؛ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ!

 

 

 

*من یه خواستگار داشتم…….

بهش گفتم فعلا میخوام درس بخونم..
بیشعور رفت و دیگه نیومد

اصلن به کلمه “فعلا”توجه نکرد!!!!

 

 

 

*شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها !

خدا رو شکر گذشت اون زمان

*دوستان عزیز بهم مشاوره بدید :

به نظرتون بعد از این که فوق لیسانسم رو گرفتم فلافلی بزنم یا آب هویجی ؟ ؟؟؟ !!!

 

*روسری اذیتت می کنه ؟ دلت می خواد وقتی قدم می زنی باد توی موهات بپیچه ؟
وقتی کـفـتر رو کله ات ریــــــــــــــــــــــــــد می فهمی حجاب مصونیت است نه محدودیت

 

 

 

*فرق مدرسه و دانشگاه :

اگه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی….
ولی اگه به دانشگاه دیر برسی مجبوری بری نیمکت اول بشینی
.......

 

 

                            

پسندها (12)

نظرات (9)

مامان مهناز
2 مرداد 93 14:25
مامان آینده چطوره خوبی تنهایی خوش می گذره
زهرا
پاسخ
ای بابا مهناز جون تیکه میندازی کی گفته تنهایی به آدم خوش میگذره ؟؟؟ بعد از فارغ التحصیلی رفتم دنبال کار آخه توی خونه تنهایی واقعا حوصله ام سر میرفت همسری هم جدیدا همش اضافه کار میمونه من از صبح تا شب تنهام دو سه هفته ایی دنبال کار گشتم ولی مگه پیدا میشه همه جا یا سابقه میخواد یا پارتی................... با این رشته ی مزخرفی که ما خوندیم هیچ جا کار نیس رشته ام شیمی کاربردی
محدثه
2 مرداد 93 15:25
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
مامان مهيار
2 مرداد 93 16:23
باحال بود...مرسي
حمیده
3 مرداد 93 21:26
زهرا جونم من یه وب مدل لباسم دارم دوست داشتی بهش سربزن ولینکش کن... jarakhti.ir
زهرا
پاسخ
حتما سر میزنم عزیزم
حمیده
3 مرداد 93 21:29
راستی زهرا جون شنتیا یعنی چی؟؟؟
زهرا
پاسخ
من خودم نمیدونم چون همسری عاشق این اسم میگه لقب حضرت علی بوده
مامان امير علي
4 مرداد 93 7:45
با مزه بود.ان شاا... به زودي خبر مامان شدنت رو ببينم.
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله
حمیده
4 مرداد 93 12:38
زهراجون اون یکی وبمم لینکش میکنی؟؟؟
زهرا
پاسخ
عزیزم لینکش کردم با افتخار
مامان سمین
4 مرداد 93 14:00
سلام زهرا جان ببخشید چند روز نبودم ولی با گوشی کامنتارو میخوندم وبه وب ات سر میزدم.خوبی دوست جون؟
زهرا
پاسخ
مرسی
مامان کیمیا
6 مرداد 93 13:50
جالب بود عزیزم. لینک شدید
زهرا
پاسخ