بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

بی خوابی

1393/5/6 2:38
نویسنده : زهرا
191 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزیز و دلبندم سلام

الان که دارم این مطلب می نویسم ساعت 2 و 30 دقیقه بعد از نیمه شبه بابایی آروم و بی صدا توی اتاق خوابه البته یه وقته هایی که سرش جابجا میشه صدای خروپفش بلند میشه اما من اصلا خوابم نمی برد با اینکه یه استامیتوفن هم خورده بودم تا از درد های احتمالی پیش گیری کنم ولی خوابم نبرد

آخه میدونی چیه امشب بالاخره پری خانوم تشریف شون آوردن و مامانی سورپرایز کردن با وجود تمام حالت تهوع ها و بالا آوردن ها شکم درد ها بی غذایی ها کم اشتهایی ها بدم اومدن از بوی غذاها بی حوصله بودنها شکم درد ها کسل بودنها فکر میکردم که این همه علامت باید از علائم بارداری باشه ولی امشب فهمیدم که همه به علت روزه داری بوده و بی خودی دلم خوش کرده بودم هر چند منتظرت نبودم ولی پیش خودم میگفتم شاید از این بارداری های ناخواسته باشه که یه عده تجربه اش میکنند آخه وقتی یکی پیشم میگفت بارداریم ناخواسته بوده من با خودم فکر میکردم شاید یه روز این اتفاق واسه منم بیفته آخه فقط این طوری می تونستم بابایی رو سورپرایز کنم ولی همونطور که میدونی نشد دیگه خوب شاید حکمت خدا در این که من این یه سال هم صبر کنم

خدای خوب مهربانم راضی ام به رضای تو فقط ازت خواهش میکنم هیچ وقت نخواه که منو با ندادن فرزند بخوای مورد آزمایش الهی قرار بدی آخه من هیچ وقت تحمل یه همچین امتحانی رو ندارم و زیر بارش میشکنم و له میشم

خدایا کمکم کن که هیچ وقت امیدم رو به تو از دست ندم

دوستت دارم خدای مهربونم

پسندها (7)

نظرات (10)

حمیده
6 مرداد 93 4:23
وای زهرا جون منم وقتی{...} میشم دردای شدیدوحالت تهوع دارم ایشالا زوده زود... خوب بشی
زهرا
پاسخ
آریا و مامانی وبابایی
6 مرداد 93 10:18
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... دوست عزیزم عید مبارک
زهرا
پاسخ
عید شما هم پیشاپیش مبارک
**مامان آزیتا**
6 مرداد 93 14:15
سلام دوست خوبم امیدوارم به زودی زود خدابهت یه پسر سالم وخوشگل بده یه سال دیره دیگه خانومی
زهرا
پاسخ
آزیتا جون شما که میدونی شرایط چه جوریه حالا حالاها به خاطر مکه نمیشه اقدام کرد
چیستا
6 مرداد 93 14:18
سلام عزیزم چرابه حرف این مامان آینده گوش میدی خیلی دروغ میگه چون قبلا وب دیگه ای داشت عکسهای خودش ونامزدش به کلی فرق می کنه تاحالا مامانش آرژانتین بودامابامامان میره خرید این یه کم غیرطبیعی نیست
زهرا
پاسخ
چیستا جان من متوجه منظورت نشدم دقیقا این که میگی مامان آینده کیه؟؟؟هر کس میخواد دروغ بگه برای من مهم نیس فقط لطفا دقیق تر برام بنویس ممنونت میشم
حمیده
6 مرداد 93 15:24
راستی زهرا جونم عیدت مبارک ایشالا همیشه دلت اروم وشاد باشی
زهرا
پاسخ
عید شما مبارک حمده جونم
مامان مینای آرتین
6 مرداد 93 16:48
قربونت برم انشالله مامان میشی... کاکل زری یا گل پری فرقی نداره... مامان یه نی نی سالم بودن مهمه... یه روز از همین روزها دلت خوش میشه
زهرا
پاسخ
انشاالله هر چی خدا بخواد همون میشه
ارسطو و مامانش
6 مرداد 93 18:41
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود / صد حیف ازین بساط که برچیده میشود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود پیشاپیش عید بر شما مبارک
ارسطو و مامانش
6 مرداد 93 18:41
آپم آپم
مامان مهناز
6 مرداد 93 22:50
کجایی مامان زهرا عید فطرتون مبارک باشه
زهرا
پاسخ
شرمنده که دیر کردم عید تو هم مبارک عزیزم
مامان نینی
18 مرداد 93 16:17
زهـــــــــــــــرا جانم مرسی از محبتت عزیزم خدا کوچولوتو حفظ کنه لینکت کردم عزیزم