بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

عید و تفریحاتش

1393/5/11 21:37
نویسنده : زهرا
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی عزیزم

سلام گلم

سلام جوجه ی مامان

و سلام به مامان های عزیز

شرمنده ام هیچ وقت نشده بود که اینهمه روز وبلاگ  به روز نکنم واقعا معذرت میخوام میدونی چیه آخه عید و تعطیلاتش و گردش و تفریح واسه همین سرم خیلی شلوغ بود وقت نکردم بهتون سر بزنم

این چند روز تعطیلات خیلی به من خوش گذشت خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی

همش توی دشت و کوه و جنگل و ... بودیم

روز اول سد سنبل رود و جنگل زیبایی که داشت به همراه خانواده ی خودم عموها زنمعو ها  بچه های عمو جونها و عروس ها و داماد هاشون و بچه های نازشون

روز دوم صبح امامزاده عبداالله آمل و طبیعت زیبایش به همراه پدرشوشو و مادرشوشو و خواهر شوشو و ترنم جون عشق زندایی

شب پارک سراج و پل تلار و یه شام خوشمزه به دستپخت مادر شوشو و خواهر شوشو و همکاری من به همراه مایسا جون جوجه ی زندایی

روز سوم گردگیری منزل و تمیز کاری خونه و خواب و استراحت

روز چهارم شیرگاه لفور جاده نظامی جنگل های لفور یه رودخونه زیبا آبشار و امامزاده گزو به همراه خانواده مادر شوشو و خانواده ی من(خواهر های من و شوهرهاشون و خواهرزاده ی گلم و داداشی و زن داداشی با مامانی و بابایی و همسری گلم)(خواهر شوهرها و بچه هاشون ترنم جون و مایسا جون و مادر شوهریی و برادر شوهریی هادی جون)

 

دوست های خوبم متاسفانه هنوز عکس ها به دست من نرسیده به زودی زود عکس های زیبا رو براتون میذارم از مناظر زیبا فقط و فقط به عشق شما عکس گرفتم حتما حتما به زودی زود براتون میذارم

بعد از یه ماه کار سخت توی اداره واقعا خستگی از تن بابایی جون خوشگل در رفت

 

 

دوستتون دارم

پسندها (8)

نظرات (9)

حمیده
11 مرداد 93 21:44
زهرا جون ایشالا همیشه خوش باشی گلم
زهرا
پاسخ
مامان سوده
11 مرداد 93 22:05
واااای چقدر جاهای دیدنی . من که فقط امام زاده عبدالله شناختم همیشه به گردش عزیزم
زهرا
پاسخ
همه ی جاهایی که براتون نوشتم توی استان مازندران میدونی که اینجا جای دیدنی زیاد داره راستی ممنون که بهم سر زدی
مامان طاها و رها
11 مرداد 93 22:16
سلام خانمی ممنونم از حضور گرمت ان شاالله نی نی های نازتو هر چی زودتر ببینیم
زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش و ممنون
**مامان آزیتا**
11 مرداد 93 23:08
سلام زهراجونم همیشه به گردش عزیزم ممنونم که بهمون سرزدی
زهرا
پاسخ
مامان مهناز
11 مرداد 93 23:19
سلام زهرا خانم خوش اومدین همیشه به گردش و تفریح و خوشی عزیزم
زهرا
پاسخ
نیاز
12 مرداد 93 13:55
ممنون بهم سر زدی
زهرا
پاسخ
نیاز
12 مرداد 93 18:29
انشاالله همیشه شاد باشید
زهرا
پاسخ
شما هم همینطور
مامان مینای آرتین
13 مرداد 93 0:27
همیشه شاد باشید عزیزم
زهرا
پاسخ
ENIS
18 مرداد 93 17:52
سلام عزیزم جاهای خیلی دیدنی بودن وقشنگ...راستی واست دعا میکنم زودتر مامان شی و یه کوچولوی ذوست داشتنی به جمعتون اظافه کنی چون این حس بی نظیره بای روزت خوش عزیزم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم