بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

یه حادثه شوم برای آوینای عزیزمون و خانواده اش

1393/5/22 16:03
نویسنده : زهرا
491 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دوستان خوب و عزیزم الان وقتی وارد وبلاگ شدم به وبلاگ دوست خوبم سحر(جشن تولد تم دار) وارد شدم

با خبر بسیار ناخوشایندی در وبلاگش روبه رو شدم آوینای کاظمی در سن دو سال و ده ماهگی به همراه پدر و مادرش در سانحه ی سقوز هواپیما به ملکوت العلی پیوست من الان خیلی ناراحتم خواستم شما هم بدونید و برای خوانواده اش از خداوند متعال طلب مغفرت کنید

دلم خیلی گرفته و اشک امونمو بریده وقتی وارد وبلاگش شدم و عکس آوینای عزیزم دیدم نمیدونید چه حالی بهم دست داد

خدایا مگه این کودک معصوم چه گناهی داشت که لایق این سرنوشت شوم شد خدایا چرا چرا چرا........

لطفا برای شادی روح این خانواده ی عزیز حمد و سوره ایی قرائت کنید

http://avina2011.niniweblog.com اینم وبلاگ آوینای عزیز

 

 

مرحوم مجید کاظمی پدر آوینا

 

 

 

صبح امروز 19 مرداد ماه 1393، هواپیمای آنتونوف با 48 مسافر و خدمه فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد طبس ترک کرد و دقایقی پس از بلند شدن به دلیل نقص فنی با برخورد به دیوار کارخانه شیشه‌سازی مینا طعمه حریق شد. در این حادثه جناب آقای مهندس مجید کاظمی که به همراه همسر و فرزندشان عازم سفری شخصی بودند به همراه 38 مسافر دیگر جان باختند. به بازماندگان آن عزیزان تسلیت می‌گوییم و از ایزد منان خواستاریم که روح پاک آن بزرگواران و سایر جان باختگان این حادثه را در پناه رحمت متعالی خود جاودانه سازد و آرام و شکیب نصیب بازماندگان داغدارشان نماید.

گفتنی است مجید کاظمی از سال ۱۳۸۴ همکاری خود را با ستاد توسعه فناوری نانو در تهیه ماهنامه فناوری نانو آغاز کرد. وی از سال ۱۳۸۸ تا کنون به همراه همسرش مهدیه هوایی در دبیرخانه جشنواره فناوری نانو فعالیت می‌کرد و در برگزاری شش دوره از جشنواره فناوری نانو همکاری داشت. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به همکاری با کارگروه توسعه فناوری ستاد نانو از سال ۱۳۹۲ تا کنون اشاره کرد.

 

پسندها (9)

نظرات (27)

Ɖokнтαяαk
22 مرداد 93 16:14
ای وای روحشون شاد خدا به خانواده هاشون صبر بده
✿نسیـــم✿
22 مرداد 93 16:44
تا کی خودمو بزنم ب اون راه اخه!!! 1 ساله ا ساااااااااااااااال
**مامان آزیتا**
22 مرداد 93 18:13
سلام زهراجان منم وقتی دپارتمان خبرنی نی وبلاگ رادیدم خیلی ناراحت شدم برای خانواده آقای کاظمی وخانم هوایی ودوستشان الهام جان که باهم دوست بودند( وبلاگ شیرین کاریهای علی رضا)ازخداوندبراشون صبر رامی خوام .روحشان شادویادشان گرامی باد
زهرا
پاسخ
عزیزم منم خیلی ناراحت شدم خداوند روح شون قرین رحمت کنه
مامان کیمیا
22 مرداد 93 23:58
خداوند روحشون رو قرین رحمت کنه وبه خانواده هاشون صبر عنایت کنه.
مامانی ماهان جون
23 مرداد 93 8:14
الهم صل علی محمد آل محمد...روحشون شاد یادشون گرامی.....سلام زهرا خانوم..ممنون که شما هم پست تسلیت گذاشتین و طلب مغفرت برا مهدیه و خونوادش داشتین...ایشالله همیشه تنتون سلامت و دلتونشاد باشه
زهرا
پاسخ
این کوچکترین کاری بود که میتونستم برای هموطنان عزیزم انجام بدم هر چند زیاد نمیشناختمشون ولی باز هم با دیدن این خبر قلبم آتیش گرفت
ارسطو و مامانش
23 مرداد 93 9:30
خیلی متاثر شدم . باورم نمیشه. ای خداااااااا طفلی آوینا
مامانی و بابایی
23 مرداد 93 9:54
وایییییی منم تو اخبار سایت وقتی خوندم خیلی ناراحت شدم رفتم تو وبشون از همه دردناک تر این بود که آهنگ روی وب صدای آوینا ست که داره شعر یه توپ دارم قلقلی و می خونه خدایش اونجا جیگرم آتیش گرفت. روحشون شاد و یادشون گرامی
زهرا
پاسخ
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت ولی وقتی میرم توی وب آوینا صداش برام پخش نمیشه اگه پخش می شد میدونم که حالم خیلی بد می شد خدایا ببخش و بیامرزدشون امروز مراسم تشییع جنازه است
مهسا خانوم
23 مرداد 93 11:23
وااااااااااای نه هیچ دوست نداشتم دوباره این خبر رو بشنوم بار اول که توی وبلاگ خاله ناهید خوندمش کلی گریه کردم.خیلی سخته خیلی . وقتی ادم فکر میکنه مامان اوینا با چه ذوق وشوقی بر ای اوینا جون وبلاگ زده تا وقتی بزرگ میشه باهم بخونن وبخندن وبگن یادته؟ ادم دلش کباب میشه. راستی خاله جان لینکی با افتخار.ممنون که وب ما اومدی وجواب دادی. نتایج بیست ونهم داده میشه. خصوصی تون رو چک کنین رمز رو دادم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
میم مثل مادر
23 مرداد 93 12:03
سلام اول ممنون از حضور گرمت به وبلاگمون و ابراز لطف دوم خیلی متاسف شدم از این اتفاق چه برای دیگر هم میهنان و چه برای این کوچولو نازنیم و خانوادش.فرشته کوچولو زود پیش خدا برگشت.خدا رحمتشون کنه پاینده و سلامت باشید
✸ƒ❤α★
23 مرداد 93 13:41
سلام ممنون ازحضورگرمت لینکی.............!!! روحش شادویادش گــــــــــــــرامی
زهرا
پاسخ
ممنون که لینک کردی
✸ƒ❤α★
23 مرداد 93 13:43
کی مامان میخوای بشی.........؟
زهرا
پاسخ
یه سال دیگه
مامان مهناز
23 مرداد 93 15:37
چه کنیم از این همه درد . خدا روحشونو رو شاد کنه
مامان مینای آرتین
23 مرداد 93 16:20
وااااااااااااااای چه اتفاق تلخ و وحشتناکیدلم فقط گریه میخواد...
سحر
23 مرداد 93 16:29
زهرا جون ممنون که تو هم پست تسلیت گذاشتی.
زهرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
ENIS
23 مرداد 93 16:58
وای خدای من...خیلی ناراخت کننده بود خدا رحمتشون کنه...
✿نسیـــم✿
23 مرداد 93 16:59
اخ گفتی و دلمو آب کردی ایشالا واسه هر2مون
زهرا
پاسخ
انشاالله خدارو شکر میکنم که دیگه داری با امید صحبت میکنی
مامان مینای آرتین
23 مرداد 93 17:45
زهرا جان با عرض معذرت خواهی عزیزم من فکر کرده بودمشمارو لینک کردم ببخش گلم امروز متوجه شدم که لینک نکرده بودم با افتخار مامانی آینده لینک میکنم
زهرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم چه اشکالی داره در هر صورت با هم دوست بودیم
فاطمه ع
23 مرداد 93 17:57
روحشون شاد واقعا متاسف شدم امیدوارم واقعا سانحه بوده باشه نه یک کوتاهی و سهل انگاری ازطرف افرادکه واقعا جای ناامیدی و نفرین هست بخاطر نابودی1 خانواده
زهرا
پاسخ
مامان طاها و رها
23 مرداد 93 18:54
روحش شاد
یگانه جون
24 مرداد 93 12:58
الهی بمیرم......آوینا که خیییییییییییییلی کوچولوست من رفتم تو وبلاگ و کامنت تسلیت براش گذاشتم ولی فکر نکنم اصلا برن تو وبلاگ با این وضع منم اون روز بابام مسافر کرمانشاه با هواپیما بود وقتی خبر رو اعلام کرد قبل از اینکه بگه به مقصد کجا قلبم عین چی میزد بعد که فهمیدم 1000000000000000 بار خدا روشکر کردم
زهرا
پاسخ
عزیزم میتونی بری توی وبلاگ شیرین کاری های علیرضا که الهام جون از آشناهای نزدیک شون بوده و به اون تسلیت بگیhttp://alirezanoori.niniweblog.com/
یگانه جون
24 مرداد 93 18:22
باشه حتما میرم ولی فکرکنم وبلاگ خود آوینا خیلی بهتره بازم بابت نظرسنجی ممنون
یگانه جون
24 مرداد 93 18:25
ببینم مگه آویناجون هم فوت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه توی وبلاگ نوشته آوینا هم در مقابل مزارباباش دفن شده.
زهرا
پاسخ
عزیزم هر سه نفر شون فوت کردن آوینا هم توی هواپیما بوده
الهه ی ناز
25 مرداد 93 13:28
لطفا تا آخر بخون این روزها مسلما پیام های زیادی مبنی بر اینکه آخر آنها نوشته شده آن را برای 10 نفر بفرست تا امروز یا چند ساعت دیگه یا این هفته معجزه ببینی ،به چشم خورده است. راستی تا حالا فکر کردی مبدا این پیام ها از کجاست؟ به کجا میروند؟ هدف از ارسالشان چیست؟ و یا از کدام کشور شروع میشوند؟ پس خوب توجه کن! چندی پیش روزنامه ی تلاویو در چاپ سراسری خود با این تیتر که چگونه اسلام را متزلزل کنیم سپس آنرا در اختیار بگیریم منتشر شد. هنری لیونر (که به عنوان فقیه دینی در اسرائیل فعالیت میکند)تصریح کرده که همکاران ما شب و روز در واتساپ در حال تلاش برای تضعیف اسلام در بین مسلمانان هستند. هنری لیونر افزود:ما با طراحی پیام های فارسی،عربی ترکی و اردویی و آوردن نام پیامبر و ائمه،در آخر پیامها مینویسیم به 10 نفر بفرست تا امروز معجزه ی آن را ببینی! با گذشت امروز یا ساعت یا هفته مسلمانان میبینند که خبری از معجزه نیست،پس آنرا خرافه تلقی میکنند و اینگونه ایمانشان را کم کم از دست میدهند. انشاءالله از امروز با دیدن این گونه پیام ها از ارسالشان خودداری کنیم. ممنون از نگاه مهربونت. اگه دلت برای دینت میتپه و میخوای اسرائیلو ناامید کنی منتشرش کن....
نیلسا
27 مرداد 93 13:10
الهی بمیرم.
زهرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی که بهم سر زدی دوست خوبم
بابا و مامان
28 مرداد 93 18:16
عــــــــــــــــــزیزم خدا رحمتشون کنه برای بازماندگان داغ بزرگیه ولی خدا جون پیش خودش یه جای خوب در نظر گرفته روحشون شاد عزیزم کار خدا هیچ بی حکمت نیست
کیانوش
30 مرداد 93 11:46
واقعا ناراحت شدم این خبر رو شنیدم ولی خوبیش اینکه هیچوقت از هم جدا نمیشن والان سه تایی توی بهشت در کنار هم هستن
عاطفه
2 شهریور 93 14:37
سلام دوست عزیز وبلاک خوبی داری از اشنایی با شما خوشوقتم