بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

مطلبی زیبا از طرف مهسای عزیزم

1393/6/5 16:55
نویسنده : زهرا
216 بازدید
اشتراک گذاری

من زنم…

 

بی هیچ آلایشی… بی هیچ آرایشی!

 

که بدوش بکشم بار تو را که مردی

 

و برویت نیاورم که از تو قویترم…

 

من زنم…

 

من ناقص العقلم…

 

با همین عقل ناقصم

 

از چه ورطه هایی که نجاتت نداده ام

 

و تو عقلت کاملتر از من بود!!!

 

من زنم...

 

یاد گرفته ام عاشقت بمانم

و همیشه متهم به هرزگی شوم...

 

حال آنکه تو بی آنکه عاشقم باشی

 

تظاهر کردی با من خواهی ماند!

من زنم...

 

کوه را حرکت میدهم

بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به

 

زبان آرم

و تو همواره ناراضی و پرصدا سنگریزه ها را

 

جابجامیکنی

 

چرا که تو نیرومند تری!!!

من زنم...

 

وقت تولد نوزاد ...

 

تلخی بیداری شبها بر بالین فرزندمان...

 

سکوت و صبر در زمان خشم تو مال من،

 

لذتهای شبانه...

 

خوابهای شیرین و افتخار مردانگی مال تو!

 

عادلانه است نه؟؟؟

 

من زنم...

 

آری من زنم...

 

او خواست که من زن باشم ...

 

همچنان به تو اعتماد خواهم کرد...

 

عشق خواهم ورزید...

 

به مردانگی ات خواهم بالید ...

 

با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد...

 

پشتیبانت خواهم بود...


و تو مرد بمان!!!

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

میگن این دخترای امروز اصلا به پسرا اعتماد ندارن

میگن دخترا بد اخلاق شدن

میگن مثل قبلا نیستن

میگن حال وحوصله ندارن

میگن دخترا احساساتی نمیشن

میگن دخترم دخترای قدیم

میگن دخترا ی امروز فقط بلدن ارایش کنن

سکوت کردم... .

دهنم وانشد بگم یک دختر غمشو پشت ارایش پنهون میکنه

نشد بگم دخترای امروزی داغونن چون دنیای امروز اونارو داغون کرده

یادم رف بگم دخترای قدیم خوب بودن چون مردای قدیم خوب بودن

یادم رفت بگم چه توقعی از دختری دارین که ازش سواستفاده میشه

سلامتی همه ی دخترا که مرد بودنشونو بیشتر از خیلی مردا بلدن

ولی همیشه باید سکوت کنن چون

هیس دخترها فریاد نمیزنند

پسندها (15)

نظرات (16)

مامان دلنیا
5 شهریور 93 17:30
عالییییییییییییییییییییییییییییی بود. بوووووووووووووووووووس
زهرا
پاسخ
مرسی بوس محکم
آریا و مامانی وبابایی
5 شهریور 93 17:32
دم همه زنها گرم مخصوصا خودم وخودت
زهرا
پاسخ
ایول مرسی مامانی
مهسا خانوم
5 شهریور 93 21:42
سلام خاله جان.ممنون.خوشحالم که دوس داشتین.شاید اینکه یادم رفته 16 و17 رو بنویسم حکمتش همین بوده دیگه اگه مینوشتم جوک میزاشتم.ولی این دوتا رو امروز نوشتم خوشحالم که دوس داشتی. بوووووووووووووس
مامان مینای آرتین
5 شهریور 93 23:16
من کلا به خودم و همه خانم ها افتخار میکردم ولی الان که این مطلب خوندم بیشتر از پیش به زن بودم افتخار میکنم...به افتخار خودمون
زهرا
پاسخ
زهرا
6 شهریور 93 7:54
خيلي عالي بود كيف كردم. واقعا هميشه همه كارارو خانم ها ميكنن بعد كه نتيجه داد به اسم آقايون نوشته ميشه. اي كاش يه 24 ساعت خدا كل مردهارو از رو زمين جمع ميكرد يه 13 بدر زنانه تو كل دنيا ميزديم نه نا محرمي نه مردي نه سواستفاده اي
زهرا
پاسخ
امیدوارم یه روزی این اتفاق بیفته
هستی مامی
6 شهریور 93 10:12
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . . روزت مبارک شنتیای جیگر خالههه
زهرا
پاسخ
اواااااااااااا خاله مگه من دخترم شنتیا جون من پسره تبریک تو میذارم به پای دخترم شاینا خخخخخخخخخخخخ
فاطمه ع
6 شهریور 93 10:36
خیلی زیبا بود
زهرا
پاسخ
ابجی سجا
6 شهریور 93 10:44
هستی به دلم، به دل ک نه ، در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی
زهرا
پاسخ
مرسی که بهم سر زدی
✿نسیـــم✿
6 شهریور 93 12:41
من فدای اون دل مهربونت عزیزم ایشالا باشه حتما مرسی ک یادآوری کردی عزیزمی این پستت محشر بود
الهه ی ناز
6 شهریور 93 13:25
قوربانت عزیزم......................... نع آره والا زهرایی...........حق داری[بوسه] عکس دختر خوجلمو گذاشتم خبر میدم بیای نگاش کنی
زهرا
پاسخ
منتظرم
الهه ی ناز
6 شهریور 93 13:27
به خصوص این قسمتش خیلی قشنگ بود: او خواست که من زن باشم ...
مامان السا
6 شهریور 93 23:12
سلام گلم مرسی از لطفت
ترنم
8 شهریور 93 9:50
منم زنم
زهرا
پاسخ
پس بهت تبریک میگم به خودت ببال
بانــــــــــــــــــــــــو
8 شهریور 93 18:15
زیبا بود اما نظرمن متفاوته!بنظرمن همه چیز عادلانه ست!بیداری بربالین فرزند نه تنها تلخ نیست خیلی هم شیرینه!لذت های شبانه فقط مخصوص مرد نیست وزن بیشتر از مرد سهیمه! برتری به جنسیت نیست بلکه به تقواست واینکه بعضی جاها خانوما توسری خور میشن علت کارای خودشون ویا سواستفاده ی مرداس وگرنه هرجنسیتی توانایی های ویژه ی خودشو در حدکامل داره. من همچنان به زن بودنم افتخارمیکنم
زهرا
پاسخ
عزیزم من فکر میکنم که همه ی ما توی یه سری از شرایط داریم شعار میدیم که به این شب بیداری ها افتخار میکنیم یا خیلی از چیز های دیگه .........................
سحر
9 شهریور 93 8:54
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود. خیلی قشنگ بود.
ENIS
9 شهریور 93 20:54
Oh my GooooD عالی بود