بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

هنگ کردن

1393/6/29 14:52
نویسنده : زهرا
278 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست این نی نی وبلاگ وقتی که هنگ میکنه دو ساعت داشتم خاطرات این چند روز واسه نی نی نازم مینوشتم با کلی شکلک ولی یه دفعه هنگ کرد و همه چی پاک شد اه اه اه اعصابم خرد شد دیگه حوصله نوشتن ندارمسبز

پسندها (4)

نظرات (11)

خاطره
29 شهریور 93 18:53
سلاک زهرا جونم . یه گزینه هست که زیر نوشته ات هست بزنی .. نوشته هات حذف نمی شه.. اسمش ذخیره خودکار نوشته است . بووووووووووووس
مهسا خانوم
29 شهریور 93 21:54
اخیییییییییییییییییییییی.منم ی بار اینجوی شدم. به خاطر همونم وبلاگمو از رزبلاگ به میهن بلاگ تغییر دادم. اخه میهن بلاگ وقتی هنگ میکنه به طور کل مطالبو پاک نمیکنه به عنوان چرک نویس نگه میداره.بعد اگه خواستی میتونی فعالش کنی وانشارش بدی.
مامان کیمیا
30 شهریور 93 0:58
عزیزم برو بعدا بیا بنویس...
زهرا
پاسخ
چیزهایی که می نویسم توی لحظه میاد توی ذهنم الان اصلا یادم نمیاد چی نوشته بودم.......
ویستا مارکت
30 شهریور 93 23:37
من پیشنهاد می کنم هر وقت حوصله ندارید از سایت من دیدن کنید. سر حال می آیید
زهرا
پاسخ
الان میام
هستی مامی
31 شهریور 93 11:20
سلام عزیزم خوبی؟ مکه کی میرین؟خوشبحالت سفرت نزدیکهههه برای ما هم دعا کنی هااا به من هم سر بزن خوشحال میشم
زهرا
پاسخ
چشم حتما
✿ ابجی ارمیتا و مامان مها وبابا ارش✿
31 شهریور 93 14:36
سلام به من رمز می دی
فاطمه ع
31 شهریور 93 17:54
بما رمز نمیدی زهرا جون؟؟
یگانه جون
31 شهریور 93 20:17
زهراجوون... خییییییییییلی آهنگ وبتون قشنگه...فوق العاده است عااالی...من بنا بر یه دلیل شخصی خییییلی این آهنگ رو دوس دارم
زهرا
پاسخ
منم عاشق این آهنگم
الهه ی ناز
1 مهر 93 10:08
زهرایی من رمز کیکو موخوام
ترنم
1 مهر 93 13:35
گاهی منم خیلی کفری میشم از دست نی نی وبلاگ یه بار یه فیلم دانلود کردم 99 درصد دانلودشده بود از صبح طول کشیده بود تا ساعت 3 بعد از ظهر بخاطر آپلود کردن یه عکس از نی نی وبلاگ سیستمم هنگ کرد کل دانلودم پرید
زهرا
پاسخ
نگو که دلم خونه میدونی چند تا شکلک واسه مطلبم گذاشته بودم هیچ وقت تا حالا واسه هیچ کدوم از مطالبم انقدر شکلک نذاشته بودم برای منم سر آپلود عکس همه اش پرید
سحر
22 مهر 93 10:32