بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

دلتنگ بچه های دانشگاه هستم.......................(دانشگاه مازندران بابلسر)

1393/5/12 19:15
نویسنده : زهرا
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

تازه چند ماه که مامانی درسش تموم شده ولی دلم واقعا واسه این روز ها تنگ شده

 

دوست های خوبم دلم واسه همتون تنگ شده

 

این عکس ها رو روز های آخر فارغ التحصیلی انداختیم

پسندها (10)

نظرات (5)

مامان مینای آرتین
13 مرداد 93 0:24
آخ... دست روی دلم گذاشتی عزیزم... یاد ایام بخیر
زهرا
پاسخ
ترنم
13 مرداد 93 9:04
سلام عزیزم ایشاله به زودی خبر بارداریتو بذاری تو وبلاگ
زهرا
پاسخ
ارسطو و مامانش
14 مرداد 93 15:26
هیییییییییییی روزگار. یاد دانشگاه و دوستای خودم افتادم سالها میگذره..... دلم تنگ شده
الــنـــازجوون
23 مرداد 93 17:29
دوران فوق العاده ای برای هرکی میتونه باشه عالیهههههههه
زهرا
پاسخ
الناز جون ممنونم که اومدی و نظر دادی
الهه ی ناز
23 مرداد 93 23:19
تو کدومشی زهرا؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
پاسخ
من زیاد واضح نیستم خخخخ