بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 4 ماه سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

عکس های عید فطر

1393/5/14 13:30
نویسنده : زهرا
264 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس های تعطیلات عید فطر که قول شون داده بودم این مایسا جونه خواهرزاده ی همسری توی راه برگشت از امامزاده گزو بعد از ناهار توی ماشین داداش گلم

 

اینم طبیعت زیبای پشت سد لفور واقع در روستای لفور

 

این هم آب بندان زیبای پشت سد سنبل رود واقع در شهر شیرگاه خیلی زیبا یود ولی من نتونستم خیلی خوب عکس بگیرم جاتون خالی

 

اینم مایسا جون ترنم جون (خواهر زاده ی همسری) و مهدی جون خواهرزاده ی خودم

 

راستی دیشب شام خونه ی مامانی جونم بودم اینم سالادالویه به دست پخت خودم خوشمزه شده بود این ظرف کوچیکه رو هم جمع کردم دو در کنم بیارم خونمون ولی همونجا خورده شد از بس خوشمزه شده بود

 

اینم عکس نی نی بودن های مهدی جون عشق خاله که من این عکس خیلی دوست دارم اینجا 6 ماهه بود

 

ببخشید دیگه اگه عکس ها بی کیفیت بود هر کاریی میکنم عکس ها با کیفیت آپلود نمیشه با عرض پوزش

 

 

 

ادامه مطلب واسه آزیتا جون

 

 

اینم مال طبقه پایین

آخرین عکس مال مطبخ

ببخشید دیگه برای ما زیاد قشنگ نیس یه مقدار فقیرانه

پسندها (7)

نظرات (5)

**مامان آزیتا**
14 مرداد 93 13:46
بس حسابی بهتون خوش گذشته امیدوارم که عکس نی نی خودتوبزاری
زهرا
پاسخ
ارسطو و مامانش
14 مرداد 93 15:30
انشالله بزودی با نی نی خودت میری تفریح و سفر.... بعدشم عکسشو بذارم ما بیایم نظر بدیم
زهرا
پاسخ
انشاالله مرسی عزیزم
مامان مینای آرتین
15 مرداد 93 10:42
همیشه خوش باشید عزیزم... انشالله سال دیگه نی نی بغل عکس بگیری
زهرا
پاسخ
انشاالله
قاسم قلی پور
25 مرداد 93 9:39
سلام علیکم . حال شما چطوره ؟ وب خوبی داری از خدا تشکر کن که نعمت بزرگی چون عقل خوب و فکر پویا و اندیشه نو و سلیقه زیبا به شما داده . الحمدلله موفقید . امید وارم در تمام مراحل زندگیت موفق و خوشبخت و شادکام باشی . افرین
نیلسا
27 مرداد 93 13:18
چقدر من قیافه مایسارو دوس دارم.شیطونی ازش موج میزنه. جیگره
زهرا
پاسخ
آره مایسا جون من خیلی شیطونه یواشکی و بی صدا همه ی کار هاشو انجام میده و به قول مادرش عاشق شوهر منه که دایی ش باشه هست