بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

.. یه خواب ابدی ..

1393/5/14 20:09
نویسنده : زهرا
229 بازدید
اشتراک گذاری

..خسته ام

.. از این همه تلاش

.. از این همه جنگیدن برای زندگی کردن .. برای خوب زندگی کردن

.. ساده زندگی کردن

.. برای بودن .. برای خوب بودن

.. احساس آدمی رو دارم که توی آتیشه .. اگه بمونه توی آتیش میسوزه

.. اما دیگه توان فرار کردن از آتیش رو هم نداره

.. انگار این زندگی و این دنیا اصلا قصد نداره روی خوبش رو هم به من نشون بده 

.. یا این زندگی داره خیلی به من سخت میگیره

.. یا من خیلی سخت گرفتم این زندگی رو

.. هر چی که هست

.. از وقتی یادم میاد ..دارم تلاش میکنم برای رام کردن زندگی .. دارم میجنگم

.. خسته شدم از این همه جنگ

.. دلم یه آرامش همیشگی میخواد

.. یه خواب ابدی

پسندها (9)

نظرات (10)

مامان کیمیا
15 مرداد 93 0:27
دمت گرم با این مطلبت.خداییییییش حرفای دل من بود
زهرا
پاسخ
دلم گرفته بود دیگه ............
مامان مینای آرتین
15 مرداد 93 10:44
با امید بنویس خانمم
مامان سمین
15 مرداد 93 19:13
سلام زهرا گلی خوبی؟کلی برات توی مشهد دعا کردم بخدا.همش وقت دعا اسمت میومد سرزبونم عزیزم.دلم برات تنگ شده بود
زهرا
پاسخ
سمین جونم سلام عزیزم مرسی تو خوبی خانومی؟؟؟؟؟ممنون که به فکرم بودی الهی فدات بشم خیلی دلم واسه ی تو عرفان جون تنگ شده بود این چند وقت همش میومدم به وبت سر میزدم به امید یه مطلب جدید از خودت اما ..... خیلی خوشحال شدم وقتی پیامتو دیدم ممنون
مامان سمین
16 مرداد 93 18:40
salam doost joon man 2/3 rooz dige miram khoone babam unja interneto kampioter dar ekhteyarame rahatar bahat dar tamasam
ENIS
16 مرداد 93 23:09
سلام خانمی شما با افتخار لینک شدین اگه دوست داشتین منو بلینکین...و اگر فرصت کردین به وب دیگه ام هم یه سرکی بکشین که متعلق به من و همسرمه ممنون از اینکه به من یر زدین وب خشگلی داری.
زهرا
پاسخ
لینک شدی عزیزم خوشحال شدم که بهم سر زدی و لینکم کردی حتما سر میزنم
حمیده
17 مرداد 93 0:01
سلام گلم چه خبرشده عزیزم .... ایشالا به زودی به ارامش میرسی وبه هرچی میخوای برسی گلم.... خوبی؟
زهرا
پاسخ
خبری نیس عزیزم همینطوری یک کم اعصاب خورد بود همینطوری داشتم توی نت سرچ میکردم این مطلب پیدا کردم دیدم قشنگه گفتم شما هم بخونید...مرسی عزیزم که به فکرمی..
خاطره
18 مرداد 93 15:49
زهرا جونم تو کامنتاب خوندم خدا رو شکر خوبی.. زندگی همینه زهرا بالا پایین زیاد داره .. می دونم زندگی کلی خرج داره ولی همیشه میشه یه مقدار کمی پس انداز کرد .. دعا می کنم شاد باشی عزیزم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم که آنقدر زود بهم سر زدی ممنونتم
مامان نینی
18 مرداد 93 16:20
زهرا جان تو هنوز مامان نشدی من فکر کردم کوچولوت 10 ماهو 21 روزشه....ایشالا به زودی عزیزم تاریخ ازدواجت با من تقریبا یکیه من 26/6/92 بودم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
✿نسیـــم✿
18 مرداد 93 17:45
مرسی ینی تو شمالی؟؟؟ کجاش؟؟
زهرا
پاسخ
قائمشهر
الهه ی ناز
23 مرداد 93 23:17
عه واااااااااا دلم گرفت