بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

چکاپ

1393/5/20 14:15
نویسنده : زهرا
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلم و سلام مامان های عزیز

امیدوارم که حالت خوب باشه عزیز دلم و همچنین شما مامان های خوب هم سلامت باشید......

راستش  مامانی میخواستم بگم چهارشنبه بالاخره بعد از مدت ها از دکتر زنان نوبت گرفتم تا واسه چکاپ برم حقیقتش تا حالا واسه معاینه پیش دکتر نرفته بودم و یک کمی می ترسیدم و در واقع یک قدمی بود برای اطمینان از سلامتی خودم تا اگه خواستیم یه روزی واسه زمینی شدن تو اقدام کنیم ترسی نداشته باشیم البته این ترس اولش خودش واسه مامانی یه دنیایی داشت از دکتر سالومه پیوندی بابایی برام نوبت گرفت هر چند وقتی رسیدیم اونجا نوبت من رد شده بود و 2 الی 3 ساعتی علاف شدیم حالا فکر کن مامانی خودش کلی استرس داشت مجبور بود اونهمه سر و صدا و شلوغی رو هم تحمل کن استرسم بیشتر میشد راستی اونجا کلی مامان های باردار می دیدم که دلم قنج میرفت با دیدن اونها

آنقدر توی مطب دکتر نوشتم که سر گیجه گرفتم حتی وسط ها با بابایی رفتیم بستنی نعمت یه فالوده زدیم توی رگ دیگه حالا ببین چقدر علاف شدیم که رفتیم بستنی فروشی

بالاخره ساعت 7.45 دقیقه نوبت مامان شد و حالا بماند که 4 نفر دیگه غیر از من داخل بودن و تا 8 طول کشید تا نوبت من بشه بالاخره نوبت معاینه شد و من با کلی استرس دراز کشیدم و خانم دکتر که خیلی خوش اخلاق بود ازم پرسید آزمایش پاپ اسمیر انجام دادم یا نه و منم گفتم که انجام ندادم و اولین بارمه و کلی استرس دارم

بهم گفت اگه همکاری کردی آزمایشو میگیرم اگه نه دفعه ی بعد آزمایش میگیرم

ولی خوشبختانه آزمایشو گرفت یک کمی اولش درد داشت ولی خوب اونقدر که من می ترسیدم دردناک نبود

و بهم گفت ازمایشو ببرم آزمایشگاه پارسیان  خ قارن

دو تا هم قرص برام نوشت

خدا کنه جواب آزمایش خوب باشه و مشکلی نداشته باشم

مامانی منو ببخش چون به دکتر گفتم که تا سال آینده شرایط بچه دار شدن نداریم و میخوام تحت نظر باشم تا مشکلی برام پیش نیاد اونم چیز خاصی نگفت سونو هم برام ننوشت نمیدونم یه مقدار استرس دارم یعنی هیچ آزمایش خاصی برای قبل از بارداری نیاز نیس

مامان های عزیز اگه اطلاعات خاصی دارین و تجربه........منو در جریان بگذارید ممنونم

همه تون به خدا میسپارم

 

مامان های عزیز و دوست های خوبم از همه تون به خاطر راهنمایی هاتون و نظرات خوبی که دادین ممنونم مرسیییییییییی

 

پسندها (6)

نظرات (13)

✿نسیـــم✿
18 مرداد 93 18:27
جدی؟؟؟ چ خوب خوشبختم منم بهشهر. متشکرم ای خوب بود فقط خیلی هوا گرم بود جای شما خالی
رومینا
18 مرداد 93 18:29
زهرا جون من برای بارداری 2 میخوام اقدام کنم همین امروز رفتم ازمایش و چکاپ قند و خون هپاتیت ازمایش ادرار و ... کلا یه چکاپ . بعد دکتر بهم ویتامین ی و ویتامین سی داد و هر شب اسید فولیک بخورم . با سلامتی نی نی دار میشه . استرس هم نداشته باش
✿نسیـــم✿
18 مرداد 93 18:29
خوب کاری کردی عزیزم ایشالا ک هیچ مشکلی نیس. برا منم پاپ اسمیر بودو آزمایش خون همین.
حمیده
18 مرداد 93 21:33
نه عزیزدلم.... نگران نباش معمولاً 3ماه قبل از بارداری یه چکاب کامل میدی ...بدنت هرچی که کم داشته باشه دکتر ویتامین بهت میده تا اماده بشی ومشکلی واسهء مامان شدن نداشته باشی بهت فولیک اسیدم میده خونسازه
ارسطو و مامانش
19 مرداد 93 0:45
سلام زهرا جوون. ممنونم که اومدی..... انشالله که به سلامتی یه نی نی سالم و ناز میاری. بعدشم آزمایش خاصی نیست مگر اینکه پزشکتون صلاح بدونه. خدای نکرده که شما مشکلی نداری گلم. فقط کمبود آهن نداشته باشی که اونم پزشکت چند ماه قبل از اقدام نی نی بهتون احتمالا آزمایش میده. انشالله که اونم نداری. استرس خیلی بده. همه چیو راحت بگیر و به خدا توکل کن. تو که سالمی الکی آزمایشات عجیب غریب نده هر کی هر چی میگه استرس نگیر. بدن هر انسان به انسان دیگه فرق داره هیچ وقت نگو چون همسایه گفته دختر خاله گفته و ...... به خدا توکل کن گلم
ارسطو و مامانش
19 مرداد 93 4:04
سلام خوبی؟ آپم.. بدو بیا عکسای ارسطو رو تو مزارع شمال و گلها ببین ......`....%%%. ......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯) .....`,%%;,%,%%% .........(_.^._) ..,%%; %%% %%% ...`%/% %//%%%_% ..%(%%, %% %/; %% ..%_ %%.%/%__/%% ..,%% / %%;%% .............`| / ...............|(.___;@@;.,..;@@; ...............|.| __@@@.;@@@; ...............|.|____ |/_____ |/___ ممنونم
مامان مینای آرتین
19 مرداد 93 10:24
سلام گلم... خوبی؟؟؟ عزیزم آزمایشهای قبل از بارداری 3 ماه قبل از بارداری انجام میشه، نگران نباش و استرس نداشته باش تا یکسال آینده خیلی مونده
مامان سمین
19 مرداد 93 14:03
سلام دوست جون ومامان بعد از این.خانمی واسه کسی که هنوز قصد بارداری نداره ازمایش خاصی نیاز نیست ایشالا اون موقع برات ازمایش تالاسمی و چند تا ازمایش دیگه میگیرن.ایشالا تا اون موقع بدنت رو تقویت کن که امادگی داشته باشه و حدالامکان از قرص ضدبارداری استفاده نکن.راستی من اومدم خونه بابام دیگه هرروز هستم
زهرا
پاسخ
مرسی خوشحالم که از این به بعد دیگه همیشه در دسترسی
خاطره
19 مرداد 93 16:03
سلام عزیزم قبل از بارداری من آزمایش قند و تیروئید دادم .. چون اگه خدای نکرده آدم اینا رو داشته باشه باید تا قبل اقدام مشکل تا حدودی حل کرده باشه البته هستند مادران عزیزی که این آزمایشها رو نمی دن واکسن کزاز و هپاتیت هم باید زد که مال من هپاتیت نوبت سومم می افته تو بارداریم اینا چیزهایی بود که دکتر بهم گفت آها یادم رفت به سونو هم برای کیست و یه آزمایش ادرار برای عفونت هم دادم که خدا رو شکر نرمال بود
مژده
19 مرداد 93 18:55
عزیزم منم 1ماه پیش رفتم دکتر گفتم سال دیگه میخوام مامان شم فقط تست پاپ اسمیر گرفت البته آزمایش خون م ادرارم دادم که ویتامین د کم داشتم واسم قرص داد ولی گفت کلا آزمایش خاصی از الان نیست و سه ماه قبل اقدام باید برم آزمایش و سونو انجام بدم
مامان سوده
19 مرداد 93 22:35
عزیزم خیلی خوبه شما در فکر این هستید قبل از بارداری اقدامات پزشکی انجام بدی اما همین تستی که از شما گرفته شده ( پاپ اسمیر ) تا سال بعد احتمالاً دوباره تکرار میشه یعنی سال بعد که رفتی گفتی میخوام باردار بشم تمام مراحل دوباره تکرار میشه بهترین راه اینکه شما سه ماه قبل از اقدامتون پیش دکتر برید . البته رفتن پیش دکتر هیچ وقت ضرر نداره و شما میتونید با دادن آزمایش خون از الان جلوی بیماری هاتون ( البته خدای نکرده ) بگیرید . خوردن قرص اگه اسید فولیک باشه از الان خیلی زوده بهترین زمان سه ماه قبل از اقدام به بارداریه .
فاطمه ع
19 مرداد 93 23:52
سلام گلم آفرین قدم خیلی خوبی ورداشتی منم اولین بار که تصمیم به اومدنه نی نی گرفتیم رفتم و خیاله خودمو از بابت مشکلات احتمالی راحت کردم ان شاا.. زود نتیجه بگیری
زهرا
20 مرداد 93 16:27
مامان های عزیز از راهنمایی های خوب همه تون ممنون یه جواب کلی برای همه ی تون