بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

دیشب

1393/6/1 13:01
نویسنده : زهرا
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم سلام دختر نازم

حدود 6ماه پیش توی یه مهمونی خونه ی آقاجون اینا به پیشنهاد مامانی همه ی اعضای فامیل تصمیم گرفتیم که یه جلسه قرض الحسنه خانوادگی باز کنیم دیشب هم جلسه خونه ی خاله مریم ات بود درسته که مبلغه وام زیاد نیس ولی هر کسی ذوق داره که زودتر به اسمش بیفته پذایرایی ها انجام شد و بالاخره نوبت به قرعه کشی رسید و طبق معمول این چند ماه بازم اسم ما یکی مونده به آخری اومد بیرون و وام به اسم عموی من افتاد و عمو جون اعلام کرد که توی این فصل خونه شون خیلی گرمه و حاضره با یه نفر دیگه وام شو عوض کنه من که انگار توی دلم قند آب کرده بودن یه چند لحظه صبر کردم ببینم از کسی صدایی در میاد یا نه ولی کسی چیزی نگفت منم گفتم که من حاضرم که جامو باهاتون عوض کنم خودم که اصلا تعجب کرده بودم از حرف خودم و بابایی میگفتم که کپ کرده بوده و اصلا باورش نمی شد این من باشم که دارم این حرف میزنم ولی میگفت ته دلم خیلی خوشحال شدم

خلاصه اینطوری شد که وام این ماه هم مال ما شد درسته مبلغ زیادی نیس ولی یه مقدار از مشکلاتمون رو حل میکنه

و من خوشحال از اینکه جلسه ماه بعد 27 شهریور خونه ی ماست و 28 شهریور هم تولد بابایی و هم سالگرد ازدواجمون

شاید این یه راهی شد واسه بهتر سورپرایز کردن بابایی از دیشب تا حالا آنقدر فکر کردم که واسه اون روز چه کارهایی بکنم مغزم پوکیده

البته ناگفته نماند این وسط بابایی هم یه وقت هایی یه حرف هایی میزنه که من مییخوام واسه سالگرد ازدواجمون سورپرایزت کنم فکر کنم اصلا فکر خوبی نبوده که روز عروسی مون با تولد بابایی یه روز باشه همه چی قاطی و پاتی میشه خخخخخخخ

بازم خدایا شکرت راسته اگه چیزیز قسمت آدم باشه همون میشه مثل دیشب که این اتفاق واسه ما افتاد

پسندها (8)

نظرات (18)

مامان مهناز
1 شهریور 93 13:46
سلام زهرا جون خوشحالم که خیلی خیلی خوشحال شدی ایشاله به خوبی و خوشی استفاده کنی
زهرا
پاسخ
مرسی مهناز جون
مامانی و بابایی
1 شهریور 93 13:47
سلام دوستم مبارکت باشه ایشاالله به شادی همشو استفاده کنی وای ما هم از این صندوق ها داریم (ولی نه از نوع فامیلیش) خیلی حال میده وقتی در میایی.
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
ارسطو و مامانش
1 شهریور 93 19:25
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´
سمین
1 شهریور 93 20:45
سلام زهرا جان بابت کامنت ها ممنون.به سلامتی ودل خوش ایشالا به شادی استفاده کنی ازش
زهرا
پاسخ
مرسی سمین جون
مامان کیمیا
1 شهریور 93 22:42
سلام عزیزم.مبارکت باشه.به خوشی خرجش کنی. راستش منم خیلی دوستدارم تواین جور صندوق ها حالا فامیلی ویا دوستانه شرکت کنم اما همسری اصلا دوست نداره.اصولا از وام خوشش نمیاد.باورت میشه توی این سالها حتی یه بارم وام نگرفتیم. تواین مورد باهم تفاهم نداریم.
زهرا
پاسخ
توی زندگی کارمندی اگه وام نباشه اصولا نمیشه زندگی کرد ولی بابا ی خودمم همین نظر رو داره
مامان مینای آرتین
2 شهریور 93 10:01
مبارکه... وااااای حتی اگر صدهزار تومانم باشه ذوق داره. نمیدونم چرا؟ خیلی باحاله من عاشق این صندوق هام... پیشاپیش تولد همسرت و سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی و بابایی
2 شهریور 93 11:17
سلام دوستم ممنون از اینکه برام نظر گذاشتی نظر لطفته تو هم عکس تو بذار منم ببینمت خانومی
زهرا
پاسخ
انشاالله در آینده میذارم
زهرا
2 شهریور 93 12:07
ايشالا مباركتون باشه عزيزم. هم وامتون, هم تولد همسرت, هم سالگرد ازدواجتون. ايشالا هميشه در خونه تون رو به شادي باز شه و هميشه تو خونه تون بگو بخندو شادي باشه تبريك ميگم گلم.
الهه ی ناز
2 شهریور 93 14:13
مبارکا باشه زهرایی
زهرا
2 شهریور 93 18:23
خوب مديرمون نذاشته بريماضافه نگهمون داشته
آریا و مامانی وبابایی
2 شهریور 93 18:49
عزیزم مبارکت باشه انشاالله به شادی ازش استفاده کنید راستی پیشاپیش تولد جناب همسر و سالگرد ازدواجتون رو بهتون تبریک میگم
ترنم
4 شهریور 93 8:55
سلام مبارک باشه من تا بحال دو بار تو قرعه به خواست خودم و البته رضایت کامل رقیه وام ماه اول به اسمم در اومده خیل حس خوبیه ولی یه وام دیگه دارم از پارسال شروع شده اسم من برا سال دیگه در اومده همچنان منتظرم تازه اسم هم در نیومد یه نفر انصراف داد منو جای اون گذاشتن خخخخخخ سالگرد ازدواجتون هم مبارک
زهرا
پاسخ
ما هم اگه همینطوری پیش می رفت آخرین نفر اسممون می افتاد اینم دیگه شانسی شد خخخخخخخخ
محدثه
4 شهریور 93 14:39
سلام خیلی خیلی وبلاگ قشنگی دارید مطالبش هم عالیه من از طریق وبلاگ مهسا جون با وب شما آشنا شدم از مطالب وبلاگتون خیلی خوشم اومد
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
✿نسیـــم✿
4 شهریور 93 21:14
چ کار خوبی کردین خیلی خوبه این صندوقای خونگی
دنیا
5 شهریور 93 12:27
ishala k be zoodi nini dar beshin azize delam
زهرا
پاسخ
مرسی دنیا جون
ارسطو و مامانش( محدثه)
5 شهریور 93 13:48
زهرا جون پیشاپیش سالگرد ازداجت رو تبریک میگم گلم
دنیا
5 شهریور 93 15:34
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
زهرا
پاسخ
الان میام
حمیده
9 شهریور 93 9:42
زهرا جونم مبارکه عزیزدلم
زهرا
پاسخ