بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

یه بارون خوشگل داره میزنه

1393/6/9 8:29
نویسنده : زهرا
208 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت چند وقت بود دلم واسه بارون تنگ شده بود دیگه انگار صداشم یادم رفته بود از دیشب یه بارون خوشگل شروع به باریدن کرده هوا هم خیلی خنک شده

واقعا بارون نعمته چند هفته بود که مازندران واقعا هوا گرم شده بود دیگه مردم داشتن از گرما خفه می شدن و له له میزدن

خدایا شکرت که داری همه چی فراهم میکنی همسری چند وقته که تصمیم گرفته بریم مشهد پابوس آقا امام رضا و من خیلی نگران گرمی هوا بودم آخه اصلا طاقت شو ندارم

ولی الان داره یه بارون خوشگل میزنه و من از این بابت واقعا خوشحالم

خدا کنه مشهد هم هوا خنک باشه اگه خدا بخواد واسه تولد آقا امام رضا اونجا هستیم

 

خدا جونم خیلی دوست دارم چند وقتی که خیلی داری به این بنده ی حقیرت کمک میکنی......ممنونتم الحمدالله

 

بعدا نوشت:دوست های خوبم نیم ساعت بعد نوشتن مطلب من بارون قطع شد و آفتاب در اومد ولی خدا رو شکر هوا خنک تر شده

پسندها (12)

نظرات (23)

مامانی و بابایی
9 شهریور 93 8:43
خوش به حالت دوستم از هر 2 بابت اولش اینه که داری میری مشهد التماس دعا دارم منم یاد کن دوم اینکه بعد از این همه گرما بالاخره رنگ بارون و دیدید ما چی بگیم گرما از یه طرف آلودگی و ترافیک و کم آبی از یه طرف دیگه واقعا زندگی تو تهران خیلی سخته.
هستی مامی
9 شهریور 93 9:36
من تیرم خوشبختم
هستی مامی
9 شهریور 93 10:13
آخی فعلا که هوا خوبه زیاد گرم نیست ما هم انشا الله چند روز بعد از ولادت میریم مشهد التماس دعا عزیزم
هستی مامی
9 شهریور 93 10:14
راستی نمیدونم چرا صفحه چت دوباره باز نمیشه
زهرا
پاسخ
اشکال نداره دوستم برات پیام بای گذاشتم ج ندادی اینجا باهات خاحافظی میکنم
فاطمه ع
9 شهریور 93 10:26
آخ منکه عاشق بارونمزودتر تابستون تموم بشه یه بارونم ما ببینیم عزیزم رفتی زیارت التماس دعا داریم به یاد ماهم باش
زهرا
پاسخ
چشم عزیزم محتاجیم به دعا
هستی مامی
9 شهریور 93 10:27
بای عزیزم
ENIS
9 شهریور 93 10:35
سلام خانمی ووی خوشبحالت رفتی مشهد منو هم یاد کنیا...التماس دعا...اوه بارون اومد خوشبحالت من دلم برا هوای همیشه بارونی شمال و البته گرگان لک زده تهران که عجیب گرمه بهت خوش بگذره بای و بوس
زهرا
پاسخ
مطمئن باش عزیزم اونجا بیشتر از همه به یاد دوست های مجازی ام هستم
آریا و مامانی وبابایی
9 شهریور 93 10:50
سلام گلم دیشب هم اینجا بارون زد و هوا خنک شد ولی زود بند اومد راستی عزیزم خوشا به سعادتت برای ما هم دعا کن .خیلی آرزو دارم که برم پابوسش ولی طلب نمیکنه
زهرا
پاسخ
انشاالله قسمت همه ی آرزومند ها بشه
مامان سمانه
9 شهریور 93 11:12
عزیزم حرف دلمو زدی من منم گیلانی هستم خیلی گرم بود این چند وقته دیشب اینور بارون نیومد ولی امروز خیلی خنکه منم ک چند وقته تو خونه خودمو زندانی کرده بودم بیرون نمیرفتم امروز تصمیم گرفتم برم بیرون کارای عقب موندمو انجام بدم و خیلی از این بابت خوشحالم بعد از مدتها میرم شهرمو میبینم هوراااااااااا عزیزم ایشا... ب سلامتی بهت خوش بگذره واس ماهم دعا کنیا فدات
ترنم
9 شهریور 93 11:46
خوشبحالتون بارون میزنه اونجا اینجا که خیلی خشکه ولی هوا هم بد نیست خنکه سفرتون بی خطر تو رو خدا رفتین مشهد برا منم دعا کنین خیلی دلم هوای حرم رو کرده دعا کن نصیبمون بشه ما هم بریم پا بوس آقا
زهرا
پاسخ
انشاالله قسمت همه آرزومند ها بشه
مامان کیمیا
9 شهریور 93 12:06
خوش بحالتون عزیزم.بارون نعمته خیلی بزرگیه.حالشو ببر. اومدی مشهد کاری داشتی در خدمتم عزیزم.میتونی روم حساب کنی.
زهرا
پاسخ
فدای مرامت رفیق
مهسا خانوم
9 شهریور 93 12:31
سلام خاله.خوش بحالتون.شهر ما فقط زلزله وپس لرزه میزنه. خواهش میکنم اگه مشهد رفتین به جای منم زیارت کنین. خیلی وقته ارزوم شده رفتن به حرمش.
مامانی
9 شهریور 93 21:17
مرسی که اومدی به وبم لینکت میکنم راستی منم مازندرانم
مامانی
10 شهریور 93 0:31
خوش به حالتون که بارونو دیدین ما هم تو مازندرانیم همه جا بارون زده الا شهر ما. ما هم چند روز بعد از ولادت میریم مشهد.
ابجی ارمیتا
10 شهریور 93 0:40
رمز ارمیتا نظر نشه فراموش
مامان کوروش کوچولو
10 شهریور 93 2:59
سلام عزیزم چه وب جالبی دارید به ما هم سری بزنیدخوشحال میشیم و اگردوست دارید برای تعامل بیشتر اسم وب را درلینک دوستان قرار بدید خبر از شما بازم میگم بیایید منتظرتونیم
ترنم
10 شهریور 93 8:45
عزیزم رمز پستی که برا شادی جون نوشتم = شادی بقیه پستها هم 4052
مامان السا
10 شهریور 93 9:11
به سلامت رفتی اونجا دعا کن آقا ما رو هم بطلبه
زهرا
پاسخ
حتما
مامانی
10 شهریور 93 12:43
من بهشهرم شما کجا هستی؟
aysaan
10 شهریور 93 19:10
سلام دوستم وبلاگ زیبایی داری تبریک میگم به و وبلاگه منم سر بزن پشیمون نمیشی.تبادل لینگ هم میکنم اگه مایل باشی. سیسمونی آیسان
مامان مینای آرتین
10 شهریور 93 22:49
خوش بحالتون منم دلم بارون خواست بعدش حرم امام رضا. خیلی دلم میخواست ولادت اونجا باشیم ولی متاسفانه جور نشد. تصمیم داریم آخر تابستون بریم لطفا وقتی حرم بودی دعا کن آقا مارو بطلبه. خوش به سعادتتون
زهرا
پاسخ
برای همه تون دعا میکنم انشاالله هر چه سریعتر قسمت همه ی آرزومند ها بشه
مامانی و بابایی
11 شهریور 93 12:33
سلام ممنون از حضورتون انشالله هر چه سریعتر خدا قسمتتون کنه یه نی نی ناز و سالم وصالح باشه .
مینا
11 شهریور 93 23:00
مشهد هوا خوبه عزیزم ایشالا تا وقتی تو میری بهترم بشه