بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

من دارم عمه میشم

1393/6/11 10:29
نویسنده : زهرا
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

بازم یه خبر خوش

هووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااSmiley ok 60

دوست های خوبم من دیروز رفتم خونه ی مامانم و با یه خبر خوش روبرو شدم من دارم عمه میشم خدایا واقعا شکرت من یه دونه داداشی دارم که سه سال ازدواج کرده و به خاطر فامیل بودن با زن داداشم دنبال آزمایش های ژنتیک بودن تا بتونن یه نی نی سالم به دنیا بیارن

خدایا شکرت که بعد از خبر اوکی شدن مشهد مون خبر خوش بعدی رو بهم رسوندی  من دارم عمه میشم و این بهترین خبر دنیاستSmiley ok 26

دیشب تا صبح به این خبر فکر میکردم بعضی وقت ها اشک توی چشمام جمع میشد

یعنی میشه یه روز خبر بارداری خودمو اینجا بزارم

از دوست های خوبم التماس دعا دارم

 

 

و آنشب تنها او در آغوش تو بود، بعد از آن تا نه ماه حاصل او در وجود تو بود و اینبار تو در کنار او، و پس از این همیشه او و حاصل تو و او در قلب تو باقی خواهد ماند و باز هم تو در کنار او باقی خواهی ماند، تو و او در کنار هم و حاصل تو و او در دامان تو و او پرورش خواهد یافت. این است پاسخ سرمستی طغیانگر دوران شباب!

پسندها (10)

نظرات (19)

مامانی و بابایی
11 شهریور 93 11:04
به سلامتی گلم انشاالله به زودی زود خبر مامان شدن خودتو ببینیم تو وبت عزیزم رفتی مشهد ما رو هم یادکن
زهرا
پاسخ
حتما عزیزم
زهرا
11 شهریور 93 11:32
مباركه زهرا جونم. ايشالا سالم به دنيا بياد و بارداري خوبي داشته باشه. عزيزم چرا نشه؟!‌ جلو چشممه پست گذاشتي دوستاي خوبم من دارم مامان ميشماز صميم قلبم دعا ميكنم عزيزم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم خیلی قشنگ نوشتی باشه دیگه دعوات نمیکنم خخخخخ
مهسا خانوم
11 شهریور 93 11:54
واقعا که اگه ادم خاله یا عمه بشه خیلی لذت دارههههههههههه من خاله ی ایلیا کوشولو هستم..3سالشهههههههههههههه اینقده نازززززززززززززززززهههههههههههههههههههههههههههههه مبارکتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون التماس دعا
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
یگانه جون
11 شهریور 93 12:37
مبارک باشه زهراخانوم.ایشاالله به سلامتی به دنیا میاد.حالا معلوم نیس دخمله یا پسر؟؟ من اول که تیتر پست رو خوندم فکر کردم خودتون نی نی دار شدی...خیلی خوشحال شدم ولی بعد فهمیدم نه بابا...خبری نیست.ناراحت شدم...ولی از عمه شدنتون خوشحالم.
مامان نازنین جون
11 شهریور 93 13:45
مبارکههههههههههههه عزیزم انشاا... که هر چه زودتر خودت هم مادر بشی خوشحال میشوم اگه به وب ما هم سر بزنی تا با هم تبادل لینک داشته باشیم
زهرا
پاسخ
حتما الان میام لینکت میکنم
مامان مهناز
11 شهریور 93 13:47
سلام زهرا جون مبارکه ایشاله به سلامتی ایشاله شما هم نی نی دار میشید عزیزم ، شما فقط 11 ماه هستش که عروسی کردید حالا حالا وقت داری واسه مادر شدن عزیزم نگران نباش هر چی خدا بخواد همون میشه
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مینای آرتین
11 شهریور 93 14:15
تبریک میگم عزیزم. یاد وقتی افتادم که عمه شدم به اندازه شما ذوق زده شده بودم دلم میخواست به همه بگم که دارم عمه میشم. بلللللله که میشه دلم میخواد اولین کسی که خبر بارداریت بهت تبریک میگه من باشمبه امید اون روز قشنگ... متن خیلی قشنگی بود
زهرا
پاسخ
قربونت مینا جون انشاالله
مامان وبابا
11 شهریور 93 15:42
سلام عزیزم انشاالله نی نی خودت گلم مبارک باشه
زهرا
پاسخ
مرسی
مامان سمانه
11 شهریور 93 16:26
ب سلامتی عزیزم مبارک باشه انشا... صحیح و سالم ب دنیا بیاد و انشا... یروزی نوبت تو بشه و ما ب تو تبریک بگیم عزیزم
زهرا
پاسخ
انشاا...
سحر
11 شهریور 93 16:44
مبارکه مبارکه. ان شاءالله که به زودی زود خودت هم مامان میشی عزیزم.
زهرا
پاسخ
انشاا...
مینا
11 شهریور 93 22:58
مبااااااااااااارررررررررررررررررررککککککککککککککککککککه خوش بحال نی نیی ک عمش تو باشی خانومی. ایشالا مارو با خبر خوش بارداری خودت خوشحال کنی گلم
زهرا
پاسخ
مرسی عسیسم
mohammadreza2fm
11 شهریور 93 23:17
وبلاگت بيسته بهت نمره 20 ميدم
زهرا
پاسخ
انگار وبت حذف شده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان السا
12 شهریور 93 9:45
اوخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان کیمیا
12 شهریور 93 11:18
یادم رفت خصوصیش کنم.تاییدش نکن گلم
مامان کیمیا
12 شهریور 93 11:19
وامااااا.عمه شدنتو بهت تبریک میگم.ایشالله نی نی ناز خودت
ارسطو و مامانش( محدثه)
13 شهریور 93 15:23
مبارکه عمه جونی. به سلامتی منتظر خبر مامان شدنتم
ترنم
15 شهریور 93 8:55
مبارکه عزیزم ایشاله روز خیری برا شما
خاطره
16 شهریور 93 14:30
سلام. عمه خانوم مبارکه..ایشالله به زودی خبر خوش بارداری خودت
حمیده
26 شهریور 93 15:24
مبارک باشه زهرا جونم منم یه دونه داداش دارم اما مجرده وای چه کیفی میده عمه شدن