بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

من برگشتم

1393/6/17 23:55
نویسنده : زهرا
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من برگشتم دوست های خوبم و مامان های مهربون و مامان های منتظر برای همه تون دعا کردم و نماز حاجت از طرف همه تون خوندم

نایب الزیاره همه تون بودم

میلاد با سعادت امام رضا هم مبارک

نمیدونید چه لذتی داره شب تولد آقا امام رضا توی حرمش نماز بخونی و برای همه دعا کنی

به زودی عکس های مشهد با رمز براتون میزارم

دوستتون دارم دوست های خوبم دلم برای همه تون یه ذره شده بود

تا فردا خداحافظ

(فقط خدا کنه شارژ اینترنتم فردا تموم نشه اگه نیومدم بدونید که نت قطع شده)

 

بخشی از تزئینات حرم در شب تولد

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان کیمیا
17 شهریور 93 23:57
سلاااااااااام عزیزم.خوش اومدی. زیارت قبول.خوش گذشت؟؟؟
زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی دوستم خوش گذشت فقط یه کلمه هست عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییی بود خیلی خوش گذشت واقعا توی یه همچین روزی پیش آقا امام رضا بودن سعادت میخواست که نصیب من شده بودم و من خیلی از این بابت خوشحالم
مامان نازنین جون
18 شهریور 93 0:28
زیارتتون قبول انشاا... که آقا امام رضا خوش عیدی یه نی نی ناز وخوشگل بهت بده
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله
زهرا
18 شهریور 93 8:23
سلام عزيزم. خوش اومدي گلم. رسيدن بخير. زيارت قبول. ممنون كه دعا كردي برام منم اميدوارم عيدي خوبي از آقا بگيري عزيزم. خوشحالم كه حالت خوبه
زهرا
پاسخ
مهسا خانوم
18 شهریور 93 11:59
سلامــــــــــــــــــــــــ خالهــــــــــــــــــــــــــ خوبیــــــــــــــــــــــــ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زیارتتـــــــــــــــــــــــــ قبولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خوشحالمـــــــــــــــــــــــــ که برگشتیـــــــــــــــــــــــــــــــ دلمــــــــــــــــــــ برات تنگولیده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم منم دلم برات تنگ شده بود
مامان مینای آرتین
18 شهریور 93 13:43
خوش اومدی زهرا جون. خیلی دلم واست تنگ شده این چند روز که نبودی انگار یه چیزی نبود همش میومدم و مطالب قبلی ات رو میخوندم. اینترنت بی تو صفا نداره گلم... زیارت فبول عزیزم، رسیدنتون بخیر
مامان سمانه
18 شهریور 93 20:24
سلام عزیزم سفر بخیر و خوشی معلومه ک از نظر عرفانی خیلی بهت خوش گذشته ؟؟؟؟ ازت نمیپرسم ک واسم دعا کردی یا نه چون میدونم دعا کردی خوبشم دعا کردی مگه نه...؟؟؟ خب پس ما منتظر عکسا هستیما زود عکساتو بزار ببینیم
زهرا
پاسخ
واسه همه تون دعا کردم عزیزم
خاطره
19 شهریور 93 8:07
سلام زیارت قبول عزیزم..التماس دعا
هستی مامی
19 شهریور 93 13:12
سلام گلم خوبی؟ ممنون زیارتا قبول دعا کن ما رو هم بطلبه
سحر
19 شهریور 93 17:20
رسیدن به خیر. زیارت قبول.
زهرا
پاسخ
مررررررررررررررررسی
مهربوون
19 شهریور 93 23:26
خوش اومدی زهرا جوووون زیارتت قبول
ترنم
22 شهریور 93 11:16
قبول باشه ایشاله