بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

بچگی ها

1393/6/21 10:53
نویسنده : زهرا
245 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه بچه که بودم  وقتی میرفتم بهشت زهرا  سعی می کردم


         پام رو قبرا نره  ! تا رو یکیشون  می رفت ، جیگرم آتیش


می گرفت  چشامو می بستم ، تو دلم براش صلوات


می فرستادم چند سال گذشت ... من بزرگتر ...


               مرده ها بیشتر  ... قدیمی ها پوسیده تر ... جدیدی ها


سنگ شکیل تر  نمی دونم امروز روی چند تا قبر پام رفت


          برای چند تا یادم رفت صلوات بفرستم  اما راستش


امروز یه چیزی فهمیدم  ما که دلمون نمی اومد حتی روی مرده ها


پا بذاریم این روزها چقدر راحت روی  زنده ها و


احساسشون  پا میذاریم  کاش همون بچه می موندیم

files_blogSystem_blogs_saman__kabul3-sam
پسندها (5)

نظرات (7)

مامان سمانه
21 شهریور 93 11:17
سلام عزیزم ، دقیقا منم مثل تو هیچوقت پامو رو قبرا نمیزاشتم دنیا بچه ها خیلی قشنگه ایکاش هیچوقت بزرگ نمیشدیم کاش تنها غم زندگیم شکستن نوک مدادم بود.........
زهرا
پاسخ
کاش کاش کاش عزیزم
مهسا خانوم
21 شهریور 93 11:40
خاله جون دقیقا من الانم اینجوریم. دوس ندارم برم روشون اولین دلیلش دیل شماس دومی میگفتن روی هرکدوم بری 7سال از عمرت کم میشه
مامان مینای آرتین
21 شهریور 93 13:05
دلم سوخت
زهرا
پاسخ
ترنم
22 شهریور 93 11:10
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
25 شهریور 93 1:10
چه مطلب قشنگی لایک لایک
حمیده
26 شهریور 93 15:22
واییییییییییییییییییییییی زهرا عاشقتم عاشقتم .... چه روحیه قشنگی داری عزیزم خیلی پستاتو دوست دارم
سحر
22 مهر 93 10:23
وااااااااای، چه زیبا بود.