بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

تنها

1393/6/21 10:50
نویسنده : زهرا
259 بازدید
اشتراک گذاری

سعی کن تنها باشی: زیرا تنها به دنیا آمده ای و

 

 

تنها از دنیا خواهی رفت.

 

بگذارعظمت عشق را درک نکنی: زیرا آنقدر

 

عظیم است که تو را نابود خواهد کرد.

 

بگذار خانه ی عشقت خالی از وجود باشد: زیرا

 

اگر عشقی در آن منزل کند به ویرانه های آن هم

 

رحم نخواهد کرد.

 

اما اگر عاشق شدی: سعی کن تنها یک نفر را

 

دوست داشته باشی.............

پسندها (3)

نظرات (4)

مهسا خانوم
21 شهریور 93 11:45
این متن در ظاهر زیبا ودرسته ولی اگه به معناش فکر کنید میفهمین که همچین راست نمیگه چون: ________________________________ همیشه نمیشود خودرازد به بیخیالی وگفت: تنهاآمده ام... تنها میروم یه وقت هایی شاید برای ساعتی یادقیقه ای کم می آوری ودل وامانده ات یکنفر رامیخواهد که در نهایت تنفر عاشقانه دوستش داری ____________________________________________ چطور بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ _______________________________________ حالا کدوم یکی؟؟؟؟؟؟؟؟ 1-مال شما 2-مال من
زهرا
پاسخ
مهسا جان من هیچ وقت کسی رو در نهایت تنفر دوست نداشتم و متاسفانه حرف تو قبول ندارم
مامان مینای آرتین
21 شهریور 93 13:04
در انتظار مادر شدن
22 شهریور 93 16:44
سلام عزیز،ان شاالله خدا بهت یه نی نی ناز خوشگل میده،اگه دوست داشتی بهم رمز میدی،به وب منم هم یه سری بزن
مهسا خانوم
22 شهریور 93 21:59
به به.ممنون ومتشکرم از پاسخ بسیار زیباتون راستی فکر میکنم از من ی دلگیری دارین.نمیدونم چرا این فکرو دارم.