بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

زیبایی

1393/6/21 16:53
نویسنده : زهرا
309 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ناز نازی مامان

مامانیت امروز رفته تو کار خوشگل کردن خودش خاله مریم جونت هم همانطور که میدونی ارایشگره...

از اونجایی که امروز بابایی اداره بود و منم تنها بودم رفتم تو کار زیبایی

امشب عروسی همکار بابایی دعوتیم

و فردا هم تولد دختر عموت تیوا جونه

مامانی گفت بزار یه صفایی بده خاله مریم با دست های هنرمندش موهامو کوتاه کرد و بعدشم رنگ کرد خیلی قشنگ شد

امیدوارم یه روزی این کارها رو واسه تولد تو انجام بدم عزیزم

نی نی نازم خیلی دوست دارم امیدوارم که زودی بیای توی دلم

عزیزم دیگه زیاد نمونده ما به احتمال زیاد سه ماه دیگه میریم مکه و بعد اون من خیلی زود واسه اومدن تو پیشمون اقدام میکنم فقط ازت خواهش میکنم وقتی که تصمیم گرفتیم بیای پیشمون مامانی و بابایی رو خیلی منتظر نذاری......................................

 

اگه تو بودی دیگه جمعه ها وقتی بابایی میرفت سر کار انقدر احساس تنهایی نمی کردم........غمگین

 

               

پسندها (9)

نظرات (19)

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
21 شهریور 93 23:41
مرسی زهرا جان من اکسپلوررم یکم هنگه تونستم به زور یکی از عکساتو ببینم و زودی پرید! بازم ممنونم خانومی راستیییییی منم دو سه ماه دیگه میرم مکه
زهرا
22 شهریور 93 8:10
سلام زهرا جونم. ايشالا هميشه به خوشي عزيزم. ايشالا برين زيارت برگردين بعدش بلافاصله ني ني بياد تو دلت گلم. تغييراتت هم مبارك باشه خوشگل بودي خوشگلتر شدي عزيييييييييييييزم
مامان مینای آرتین
22 شهریور 93 10:30
مبارک باشه عزیزم...چقدر خوب که میخواید برید سفر حج انشالله نی نی کوچولوت زود میاد توی بغلت گلم
ترنم
22 شهریور 93 11:08
ایشاله به زودی حسش کنی یه جوجوی ناز و خوشگل
فاطمه ع
22 شهریور 93 12:37
سلام عزیزم همیشه جشن و شادی باشه گلم ان شاا.. نی نیت هم به زودی میاد و خودتو براش خوشگل میکنی بلا
مامان سمانه
22 شهریور 93 13:17
سلام زهرا جونی احوالت چطوره؟؟؟؟زیباییت مبارک عزیزم انشا... واس اومدن نینیت خودتو آماده کنی عزیزم عزیزم پیشاپیش زیارتت قبول باشه ............ التماس دعا ایشا... ک هروقت تصمیمت حتمی شد نینیت میاد تو دلت عزیزم
✿نسیـــم✿
22 شهریور 93 13:22
خوبی زهرا جووووون؟؟؟؟
مهسا خانوم
22 شهریور 93 21:57
سلام سلام. به به مبارکه. زیارتتونم پیشاپیش موبارررررررررررررررررررررررررررررک. التماس دعا دومستون دارم خاله جوووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان کیمیا
23 شهریور 93 10:26
سلام زهرا جون.پس حسابی خوشگل کردی.به قول کیمیا نانازشدی عسل شدی انشالله مکه رو به سلامتی بری وبرگردی وسوغاتی مکه برای ما خبر نی نی دارشدنتو بیاری
✿نسیـــم✿
23 شهریور 93 15:24
سلام زهرا جونی. مرسی عزیزم این چ حرفیه عزیزم مگه میشه دوست گلمی تو
مامان سوده
23 شهریور 93 22:07
آخی عزیزم چه حس خوبی از نوشتت گرفتم کاش منم مثل تو یکم به خودم برسم راستی اصلاً فکرش رو هم نکن وقتی نی نی بیاد وقت این کارا رو داشته باشی
مينا مامان اميرعلي
24 شهریور 93 11:11
سلام خانومي چه خوب كه به خودت ميرسي و چه خوب كه قراره حاج خانوم بشي خوش به سعادتت ايشالله به سلامتي بري و برگردي و زودتر مامان بشي ببيني چه كيفي ميده واسه يكي حاضري جونت رو فدا كني و اون واست فقط بخنده التماس دعا
ایدا
24 شهریور 93 13:19
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه!
مهسا خانوم
24 شهریور 93 19:26
سلام خاله زهرا جونی. خوبی؟؟؟ خاله به این وبم بیا.پراز شکلکه. راستش برای راحتی خودم زدمش.شمام دوس داشتی بیا استفاده من
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
25 شهریور 93 1:09
سلام زها جون عروسی خوش گذشت. ایشالله میری سفر حج و بر میگردی و زود زود نی نی میاد پیشت یه سر بزن به ارسطو عکس جدید گذاشتم با نظرت خوشحالمون کن. بوس
مامان نازنین جون
25 شهریور 93 1:59
مباررررررررررکه خانمیوش به سعادتت حاج خانم،انشاا... که به سلامتی بری و برگردیالتماس دعــــــــــــــــــــــا
✿نسیـــم✿
25 شهریور 93 21:21
خوش بحالت منو یادت نره زهرا جونی ایشالا اونجا خدا صداتو بشنوه ب همه منتظرا ی فرشته بده
حمیده
26 شهریور 93 15:20
وااااااااااااااااااااااااااای خانومی چه خوشمل شدی ... مبارکت باشه الهی امین ایشالا واسه اومدن نینی بری ارایشگاه
مامان بهی
3 مهر 93 11:10
سلام مامان اينده رفتي مكه حتما واسه ما و همه ني ني ها دعا كن خاله جوني