بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

بی حوصله

1393/6/25 19:37
نویسنده : زهرا
331 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم چند روزه زیاد حوصله ی نوشتن مطلب جدید ندارم واسه همین زیاد به نت سر نمیزنم فقط یه سر میام نظرات تایید میکنم ببخشید اگه جواب نظرهاتونو نمیدم امروز یه مقدار به وب دوستام سر زدم و براشون نظر گذاشتم خلاصه زندگی خیلی یکنواخت شده دیگه داره حوصله ام کم کم از توی خونه موندن سر میره دلم یه اتفاق خوش تازه میخواد

خدا جونم خیلی دوستت دارم کمکم کن

التماس دعا

پسندها (7)

نظرات (12)

فاطمه ع
25 شهریور 93 20:00
ان شاا.. عزیزم ان شاا.. که به زودی از این بیحوصلگی با اومدن نی نی در میای گلم
مهسا خانوم
25 شهریور 93 20:05
سلام خاله زهرا جونی چرا بی حوصله اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس من چی باید بگم؟؟ شما به چند دلیل باید با حوصله باشید. ولی من به چند دلیل حالم از الان خودم بهم میخوره.میدونین چرا؟ اخه من مسافرت نرفتم امسال.تازه باید بی دلخوشی وخسته پاشم برم مدرسه. نمیدونم اصلا دارم با چه امیدی زندگی میکنم.خخخخ شما مسافرت رفتین ،مدرسه نمیرین(خیلی خوبه) از همه مهمتر خواهر کوچیکتری ندارین که هی پیشتون باشه واذیتتون کنه.اه
✿نسیـــم✿
25 شهریور 93 21:19
اوخی زهرا جونم منم صب تا شب تنام یا تی وی میبینم یا میام وبم یا واتساپ و وایبر اینا یا ژله و کیک درس میکنم یا آهنگ گوش میدم با صدای زیااااد یا خونه گردگیری میکنم و ..... خلاصه هر روز ی جور روزمو سر میکنم تو چیکار میکنی؟؟؟
مامان کیمیا
26 شهریور 93 1:03
عسیسم نبینم بی حوصله باشی. البته این حس بعضی وقتا به منم دست میده باوجود کیمیا وهمه دل مشغولی های مربوط خودش.کلا آدم از تکرار خسته میشه. امیدوارم اتفاقای خوب خوب برات بیفته تا سرحال بشی وبیای رو فرم.
ترنم
26 شهریور 93 7:45
ایشاله اتفاقاقی خوب برات بیافته یه نی نی برات بیاد اینقدر سرگرمش بشی وقت نکنی سرتو بخوارونی
مامانی و بابایی
26 شهریور 93 7:51
دقیقا مثل من، منم همین حس و دارم هر روز روزمرگی.
زهرا
26 شهریور 93 9:40
سلام زهرا جون. عزيزم ايشالا ني ني بياد زندگيت رو از يكنواختي دربياره. انقد شاد بشين كه وقت نكنين بي حوصله شين گلم. توكلت بخدا باشه ايشالا حل ميشه عزيزم
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
27 شهریور 93 15:45
بزودی نی نی میاد گلم نگران نباش.... حالا هم بیا عکس جدید گذاشتم. ارسطو دخمل دایی _______$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$
مامان سوده
27 شهریور 93 22:59
الان دیگه واقعاً وقتشه . اینا همه احساسات قبل از اومدن نی نی هست
یه هم وطن
28 شهریور 93 23:30
من کلی کار سرم ریخته ........... توکلم فقط به خداست خدا همه رو موفق کنه
زهرا
پاسخ
انشاالله شما هم همینطور
حمیده
30 شهریور 93 15:38
زهرا جونم یه نی نی بیار
زهرا
پاسخ
به زودی انشاالله
مامان السا
3 مهر 93 0:04