بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

همسر عزیزم تولدت مبارک

1393/6/28 23:01
نویسنده : زهرا
324 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

 

همسر عزیزم با تمام وجودم میگویم تولدت مبارک

 امروز روز تولد کسی است برای من یگانه ترین مرد دنیاست کسی که به پایش حاضرم تموم دنیا رو بریزم

 

 

 

 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد
زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد
دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ، اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود
و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  است…

.

 

و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند
آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…
تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی…
جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….
شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت
تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …
عشق من منتظرم بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم و بفشارم تو را ، تا بگویم خیلی دوستت دارم و بگیرم دستانت را ، تا بگویم تا ابد مال منی و ببوسم لبهایت را ، تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را…. تولدت مبارک عشق من….

پسندها (5)

نظرات (6)

یه هم وطن
28 شهریور 93 23:27
سلام انشا الله خوشبخت باشین و هر چی می خواین خدا بهتون بده
زهرا
پاسخ
مرسی هم وطن
مهربوون
29 شهریور 93 9:41
تولد همسرت مبارک زهرا جووون...ایشالا تولد 130 سالگیشون رو جشن بگیرین با هم
زهرا
پاسخ
مرسی مهربونم
مهسا خانوم
29 شهریور 93 10:48
تولدشون مباررررررررررررک
مامان نازنین جون
31 شهریور 93 0:05
تولد همسرت مبارک خانمی
مامان مینای آرتین
1 مهر 93 8:23
تولد آقای خونه مبارک باشه عزیزم
مامان السا
3 مهر 93 0:03
تولدشون مباررررررررررررک