بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

دلم مدرسه میخواد

1393/7/1 14:46
نویسنده : زهرا
356 بازدید
اشتراک گذاری

وووووووووووووووااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییی خدا جونم

دلم خیلی گرفته

امروز تقریبا به وب هر کدوم از دوستام که سر زدم راجع به مهر و آغاز مدرسه نوشته بودن

این اولین سالی که بعد از 17 سال قراره مهر ماه توی خونه بمونم و از درس و مدرسه و دبیرستان و دانشگاه خبری نیس

واقعا پشیمونم که چرا به پیام نور ارشد قانع نشدم و نرفتم واسه ثبت نام

بدجور پشیمونم

ای کاش منم امروز مثل همه ی بچه ها راهی مدرسه می شدم

یاد دبیرستان بخیر

یکشنبه دوست های دبیرستانم اومده بودن خونمون خیلی وقت بود ندیده بودمشون واقعا دلم براشون تنگ شده بود خیلی بهمون خوش گذشت کلی حرف زدیم و کلی هم خندیدیم طوری که متوجه گذشت زمان نشدیم و یهو دیدیم داره اذان میگه بچه ها واقعا شوکه شده بودن سریع بلند شدن و اماده شدن و راهی خونه هاشون شدن قبل از رفتن شون چند تا عکس با همدیگه انداختیم

بعد رفتن شون سریع دلم براشون تنگ شد

(آخه میدونید دوست های دبیرستان یه چیز دیگه اند از بچه های دانشگاه واسه آدم رفیق در نمیاد با اونا یه راحتی دیگه ای داری)

دوست های خوبم دلم واسه همه تون تنگ شده

آخه ی یادش بخیر من عاشق کتاب فارسی بودم

پسندها (6)

نظرات (14)

نی نی عکس
1 مهر 93 15:32
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
ابجی انا مامان الینا بابا محمد
1 مهر 93 15:33
رمز هست سیسمونی نظر نشه فراموش
خاطره
1 مهر 93 16:59
نمی دونم چرا من برعکس شما یاد دوران مدرسه افتادم و گفتم خدا رو شکر که دیگه مدرسه نمیرم همچین آدم علم دوستی هستم من
زهرا
پاسخ
فکر نکن که من آدم علم دوستی هستم هوس کیف و کفش نو دیدن دوستام و محیط دانشگاه و مدرسه و صبح زود بیدار شدن داشتن یه برنامه خوب و یه چند ساعتی دور موندن از خونه به سرم زده بود وگرنه واسه درس خوندن دوست ندارم که برم مدرسه
مهسا خانوم
1 مهر 93 18:31
مدرسه وووووووواییییییییییییییییی خدا تابستون موخواممممممممممممممم درس معلم
زهرا
پاسخ
یه روز به سن ما میرسی همه ی اینها رو درک میکنی عزیزم
مامان سمین
1 مهر 93 21:51
سلام دوست جون زهرا من با کلی تاخیر اومدم دلم برات تنگ شده بودا....زیارت قبول خانمی ممنون که به یادم بودی و کامنت گذاشتی
زهرا
پاسخ
مامان مهیار (مریم )
1 مهر 93 22:50
عزیز دلم همه مون این دلتنگی رو داشتیم ایشالا نی نی تو راهی مدرسه کنی گلم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مینای آرتین
1 مهر 93 23:40
خیلی ناراحتم، دلم ملخواست بچه بودم و با مامانم میرفتم لوازم تحریر و لباس و وسایل مدرسه میخریدم یادش بخیر خیلی زود گذشت
زهرا
پاسخ
منم همینطور
✿نسیم✿
2 مهر 93 11:38
اه من اصلانم دلم مدرسه و درس نمیخاد خداروهم شکر میکنم ک دیگه تموم شد حوصله داریا
زهرا
پاسخ
مامانيه نيكا
2 مهر 93 17:41
Salam azize delam Vay manam ashe dorane dabirestanam, be nazaram behtarin dorane zendegiye por az hayajano shoki va khande... Manam delam kheili vase on mogheha tange va bishtar az hame vase dostaye on doranam ... Film khane be dosh va motaham gorik vaghti az tv pakhsh mishod man on moghe dabirestan miraftam alan har vaght on filmaro mibinam delam kheili mige va tang mishe vase on moghe... Cheghad harf zadamaaa Mibosamet dooste golam
زهرا
پاسخ
مامانيه نيكا
2 مهر 93 22:10
Cheghad ghalat gholot neveshte bodam
مامان السا
3 مهر 93 0:01
یاد اون روزا بخیر
ترنم
5 مهر 93 8:18
ایشاله همیشه اینجور مجالس و بهت خوش بگذره
مامان السا
8 مهر 93 6:09
سحر
22 مهر 93 10:29
منم دلم بدجوری واسه درس و مدرسه تنگ شده.