بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

یه سوال مثل نظر سنجی.......

1393/7/8 16:53
نویسنده : زهرا
285 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان یه نظر سنجی توی شبکه ی یک دیدم خواستم منم توی وبم بذارم ببینم چه نظراتی داده میشه...

 

 

بهترین دوست شما کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

دوستانم خواهشا نظر بدید...........................................ممنون میشم منتظر نگاه ها و نظرات زیباتون هستم عزیزانم

پسندها (8)

نظرات (47)

آریا، مامانی و بابایی
8 مهر 93 17:26
بهترین دوستم مامان جونمه -گفتی چرا چون واقعا از ته دل منو میخواد و با ناراحتی من ناراحت و با شادی من شاده الهی فداش بشم من خیـــــــــــــــــــــــلی دوست دارم مامان جونم
مامان مینای آرتین
8 مهر 93 17:35
راستش زهرا جون من دوستهای خوبی زیادی دارم و انتخاب یه دوست بین همه دوستام خیلی سخته ولی اگر بخوام انتخاب کنم بهترینم دوستم بابای گلم که در همه لحظات زندگیم حمایتم کرده و حامی من بوده و همیشه حتی وقتی کاریاز دستش برنمیاد میتونم کاملا بهش اطمینان کنم و میدونم که تنهام نمیذاره. بعد از بابای گلم بهترینم دوستم شوهر مهربونم که هر لحظه ای رو باهاش سپری کردم جز معرفت چیزی ازش ندیدم همیشه مثل کوه پشت سرم بوده و همراهم بوده و نذاشته هیچوقت از چیزی احساس ناراحتی کنم... البته مامانم و خواهرای گل مهربونم نمیشه نام نبرد و شما زهرای مهربونم... برای همه دوستای گلم آرزوی سلامت و سعادت میکنم
مامان سمانه
8 مهر 93 17:53
بهترترین دوستم همسرم هست ک همیشه کنارم هس خیلی بهش اعتماد دارم همیشه حمایتم میکنم بدون اون هیج کاری از دستم بر نمیاد دوست دارم همیش کنارم باشه
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
8 مهر 93 18:40
من بهترین دوست ندارم
زهرا
پاسخ
اخه چرا عزیزم همسر مهربونت مامانت و بابات هم میتونن جز بهترین دوستات باشن
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
8 مهر 93 18:41
راستی عزیزم ببخشید که نیومدم یه چند روزی اخه مراسم نامزدیه خواهر همسریم بود بووووس
زهرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
زهرا
9 مهر 93 8:03
سلام زهرا جون. خوبي عزيزم؟ والا چي بگم هر فردي يه خصوصيت خاص داره كه تو شرايط خاص خودش باعث ميشه اون فرد بهترين باشه كه البته نميشه همه رو تو يه نفر جمع كرد يا از يه نفر انتظار داشت اما در كل اونايي كه تو سختي به هر شكلي كنارم هستن شده با يه پيامك يا يه ايميل يا حتي با يه همدردي ساده بهترين دوستم هستن يكيش خود تو عزيزم كه همين اخلاقو داري
مامانی و بابایی
9 مهر 93 11:07
بهترین دوست من خانوادمه مادرم ،پدرم، همسرم، چون حرفاشون ،راهنماییاشون 100% به نفعه منه که این بهترین دلیله برای بهترین دوست بودن البته اینم بگم دوست خیییییلیییییییییییی دارم فکر کن من هنوز با دوست سال اول ابتداییم دوستم.
مامان مهناز
9 مهر 93 12:17
سلام عزیزم خوبی ممنون از اینکه به ما سر زدی بهترین دوست من همسر عزیزمه چون یه دوست واقعی واقعی
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
9 مهر 93 12:35
من دوست زیاد دارم. به جز خانواده که میتونه بهترین ذوست باشه. البته خانواده همیشه خانواده هست. دوست هم دوست هست. خب من میگم بهترین دوستم مایده هست همون مامان خانوم بهار تو وبلاگ ارسطو جون هست. فرشته و فرزانه هم دوستای خوب منن.
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
9 مهر 93 12:36
یه خواهش: میشه بری تو این سایت به مو طلای ما رای بدی و امتیاز بگیره ممنون میشم یه دنیا http://www.niniaxs.ir/index.php/1-3 هر روز هم میتونه روش کلیک کنی و رای بدی. روزی یه بار
مهسا خانوم
9 مهر 93 13:01
هوارتاااااااااااااااااادوست دارم. یکی مامیم.یکی ددیم. یکی شمااااااااااااااااااااا.یکی دوستای مجازیم. دوستای مدرسه ام که خیلی زیادن.
مادر
9 مهر 93 16:34
سلام عزیزم! سوالت حتی از سوال کنکور هم سخت تر بود! هر چی فکر می کنم هیچکس مثل خدا نتونسته برام یه دوست خوب باشه! همه ی اونایی که دوستا گفتن خیلی خوبن، ولی یه جایی دیگه همشون می برن! یکی هست مثل خدا که هر وقت دلم می گیره و کم میارم یا کسی به ناحق دلمو میشکنه باهاش درد دل می کنم! میدونی خوبیش چیه.... خدا فقط حرف دل آدم رو گوش میده اصلا نظر نمیده
✿نسیم✿
9 مهر 93 17:12
داداشم
✿نسیم✿
9 مهر 93 19:46
باحاله نه خیلی دوسش دارم
✿نسیم✿
9 مهر 93 19:48
ببخشید نظرتو ندیدم ک نوشته بودی خصوصیاتتو مررررررسی
ارمیتا
9 مهر 93 19:51
من بهترین دوستم اول اول خداست بعد پددر مادرم و بعد هم بهترین دایمواگر هم دوست مدرسه ی بگیم که ایدا و فاطمه اناهیتا البته الان چند وقته که با ملیکا دوست شدم
مامان هدیه
9 مهر 93 19:57
سلام بهترین دوستم در آینده قطعا همسر عزیزم هستش که قطعا با هیچ چیزی عوضش نمی کنم
مهسا خانوم
9 مهر 93 20:59
ببخشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد خاله جونم ببخشید یادم رفت دلیلشو بگم بهتون من دلیلم اینه که اعتماد کافی وکامل دارم به این افراد راستی اپیدمممممممممممممممممم خاله جونم
مهسا خانوم
10 مهر 93 11:43
سلام.خوبی خاله زهرا جونم؟؟؟
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم نه امروز یه مقدار حالم گرفته است
مهسا خانوم
10 مهر 93 11:44
راستی قالبتم خوشملههههههههه
زهرا
پاسخ
مرسی گلم
مامان نینی
10 مهر 93 13:09
زهرا جان مرسی که سر میزنی عزیزم ایشالا به زودی مامان بشی
زهرا
پاسخ
مامی حنان(وبلاگ روچک)
10 مهر 93 14:33
سلام.بهترین دوستم پسرمه.همیشه باهمیم و همیشه باهم درددول میکنیم ورازدارهم هستیم.البته خداکنه بزرگ شه هم همین طورهمراهم باشه
حنانه
10 مهر 93 15:57
من جز مامانم هیچ دوستی ندارم دوستام دوست واقعی نیستن تا وقتی مشکل دارن تنها احتیاج دارن یکی ارومشون کنه از حنانه هیچ کسی بهتر براشون نیست اما وقتی که مشکلشون حل شد و دیگه تنها نیستن اصلا ادم و نمیشناسن باز تا زمانی که براسون مشکل پیش میاد و تنها میشن ] هععععععععی هیچ اشکالی نداره خوش باشن موفق باشید یاعلی
زهرا
پاسخ
ای کاش آدرس وب تون میذاشتین.......خدا رو شکر که من از این دوست ها ندارم
مهسا خانوم
10 مهر 93 17:40
اخه چرا حالت گرفته خاله؟؟بمیرم. قالبت از اون یکی هم خوشمل تر شده.خیلی نانازه. اون گوگولوی کتار وب هم خیلی قشنگه ای ول به سلیقه توووووووووووووون
زهرا
پاسخ
توی پست رمز دارم نوشتم که چرا حالم گرفته مهسا جان اگه خواستی بگو تا رمز بدم
mah+die
10 مهر 93 18:18
salaaaaaaaaaaaaaam linkiiiiiiiiiiiiiiii __________@@@@@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@
حنانه
10 مهر 93 18:20
شما هم ک رمز دار شدی
زهرا
پاسخ
شرمنده نمیشه علنی نوشت ناراحتی هامه چیزهای مهمی نیس
مهسا خانوم
10 مهر 93 18:27
رمززززززززززززز رمززززززززززززززززززز. رمز لطفا خاله. هرچند نمیدونم چی هست ولی به محض خوندن میام بهت انرژی میدم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
10 مهر 93 20:06
خیلی دلم میخواد مطلبتو بخونم منتها اکسپلورر ندارم
زهرا
پاسخ
متاسفمشاید با گوگل کروم هم بالا اومد معذرت میخوام عزیزم اشکالی نداره زیاد مطلب مهمی نیس واسه دل خودمه
مامان کیمیا
11 مهر 93 0:19
زهرا جون نظرهای من میرسه بهت یانه؟
زهرا
پاسخ
آره عزیزم میرسه
مامان کیمیا
11 مهر 93 0:22
خب من یه بار نظر دادم ولی فکر کنم ثبت نشده بهترین دوستهای من مامان وبابام وهمسرم هستن
مامان کیمیا
11 مهر 93 0:23
مگه رمزت همون قبلی نیست؟ رمزو بده لطفا
زهرا
پاسخ
نه برات فرستادم
✿نسیم✿
11 مهر 93 3:46
سلام خانووووم خوبی؟؟ قالب جدید مبارک رمزو بده زوووود
حنانه
11 مهر 93 8:21
میشه منم رمز بدی
زهرا
پاسخ
نه خخخخخخخخخخخ
مهسا
11 مهر 93 20:46
سلام عزیزم وبت واقعا خوشمل شده....راستی ببخشیدا ی مدت نبودم آخ کامپیوترم خراب شده بود واس همین.دلم براتون تنگ شده بود آپم...........
مینا
11 مهر 93 21:35
اول بگم شرمنده ک نمیتونم زیاد بهت سربزنم واقا درگیرم عزیزم دوم اینکه نتونستم عکستو ببینم نمیدونم چرا اصلا نمیشد رمزو وارد منم و خیلی ناراحتم و اما جواب. دوستای خوب زیاد دارم ولی ی دوستم هست ک 6 - 7 ساله باهم دوستیم و واقا عاشقشم. اسمش الهه ست. و میدونم ک اگه بهش احتیاج داشته باشم مث ی تکیه گاه واسم
حنانه
11 مهر 93 22:13
باووووشششششششه
مامان کیمیا
11 مهر 93 23:18
خصـــــــــــــوصی داری
مامان ناهید
12 مهر 93 1:47
سلام زهرا جان خوبید عزیزم من فکر کنم اولین باری باشه که این افتخار نصیبم شده به وبتون بیام خیلی خوشحال شدم که به وبم اومدید وکلی انرژی مثبت دادید دوست دارم با هم دوست بشیم دوست همیشگی من اگه با کسی دوست شدم تارهام نکردن رهاشون نمی کنم اگه قابل می دونید من خوشحال میشم
مامان ناهید
12 مهر 93 1:54
با اجازه منم تو نظر سنجی شرکت کنم 1 بهترین دوست من خداست 2 بهترین دوست من اونیه که به من دروغ نگه 3 وبه فرموده امام علی(ع) (دوست واقعی كسی است كه برادر خود را در سه حالت: گرفتاری، هنگامی كه غائب است و پس از مرگ یاری رساند".)
مامان ناهید
12 مهر 93 2:17
زهرا جان یادم اومد من قبلآ یه بار اومده بودم اینجا از طریق وب مهسا از مهسا هم پرسیده بودم متاهلید یا مجرد الان جوابمو گرفتم پس شما هم منتظر بچه هستید انشالله هروقت آمادگیشو داشتید خدا یه ناناز خوشگل وسالم بذارتو بغلتون
ترنم
12 مهر 93 8:05
بهترین دوست من شوهرمه چون خیلی از خود گذشته و خیلی درست کاره
مامان ناهید
12 مهر 93 11:24
سلام زهرا جان ممنون که منو به دوستی قبول کردید البته قبلآ این افتخاررا به من داده بودید من متوجه نشدم این بی توجهی را بذارید به پای گرفتاریها ی من قول میدم از این به بعد تو همه پستهات باشم فدات بشم من عاشق دوستان مجازی با مرام وبا محبتم من همین الان لینکتون می کنم بوووووس مواظب خودت باش گلم
مامان ناهید
12 مهر 93 11:25
راستی اگه اشکال نداره رمز را به منم بده آخه این رمزدارها هی تو حلقومم گیر می کنه باید کشید بیرون خخخخخخخخخخ
یگانه جون
13 مهر 93 11:07
بهترین دوست من یه نفر نیس:مامانم،مامان بزرگم،آجی کوچولوم!
مامان بهی
14 مهر 93 7:36
جاريم و شوهرم و خانواده ام. ميشه منم رمز را داشته باشم
زهرا
پاسخ
شنیده بودم که میگن جاریم دشمنمه ولی دوست هرگز نشنیده بودم برام خیلی عجیب بود
مادر
19 مهر 93 17:33
عزیزم رمزت رو میخوام
سحر
22 مهر 93 11:10
بهترین دوستن فکر کنم قبل از ازدواج مادرم بود، البته الانم هست. الان همسرم و مادرم و در آینده قطعاً پسرم، مادرم و همسرم.