بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

بارون بارون و همش بارون

1393/7/19 16:44
نویسنده : زهرا
322 بازدید
اشتراک گذاری

چه سخت است تشییع عشق بر شانه های فراموشی؛

و سپردنِ دل به قبرستانِ جدایی؛

وقتی می دانی پنج شنبه ای نیست؛

تا رهگذری بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند …

 

 

دلم امروز خیلی گرفته دوست های عزیزم همیشه وقتی بارون میزنه دلم داغون میشه از این هوای غم گرفته متنفرم........................................آخه من کلا از پاییز که انقدر غم انگیزه متنفرم وای خدایا کی آفتاب در میاد........این بارون آدم یاد روزهای دلتنگی میندازه

پسندها (7)

نظرات (5)

مادر
19 مهر 93 17:03
نه عزیزم! چشم ها را بایدشست طور دیگر باید دید. عاشق پاییزم!
مامان ناهید
19 مهر 93 19:25
زهرا جون من عاشق بارونم وهوای ابری نمی دانم آدمها با هم فرق دارن شاید بدانم چرا؟ من گذشته شمارا نمی دونم شاد بودید یا غمگین همیشه دچار استرس بودید یا نه ولی با این وجود فکر کنم همیشه شاد بودید که هوای پاییزی را دوست ندارید من در گذشته همیشه احساس تنهایی خاصی داشتم به ظاهر شاد بودم همه در کنارم خوش بودن ولی من نه همیشه دنبال یه جای دلگیر بودم که با هم همدل شویم شاید به این خاطر هست که شما از هوای دلگیر خوشت نمیاد دعا می کنم هوای دلت بهاری باشه زهرا جون یه کم برو تو عوق بارش باران شاید شعری سرودی که برات قشنگترین حس را هدیه داد
مامان ناهید
19 مهر 93 19:25
فدای دلت بشم دیگه نبینم بگی دلم گرفته
مهسا خانوم
19 مهر 93 19:53
عاشق بارووووووووونم حیف حیف که شهرما اصلا بارون نمیاد لعنت به این اب هوایی که ماداریمش با حرف (مادر ) هم موافقم چشم هاراباید شست طوردیگر باید دید
زهرا
20 مهر 93 8:00
منم تو هواي باروني دلم ميگيره. فداتشم زهرا جون خودتو سرگرم كن بيرونو نگاه نكن تا دل مهربونت نگيره عزيزم