بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

توی این روزهای بارونی برای یکی از دوستام دعا کنید خواهشا

1393/7/19 16:39
نویسنده : زهرا
256 بازدید
اشتراک گذاری

صدای بادوبارونه
صدای شرشر اروم ناودونه
یکی داره توتنهایی یه شعرتازه میخونه
خودش غمگین
دلش تنهاست
غمش اندازه ی دنیاست…
دلم غمگین وبی حاله
مثه ماهی توی یک تنگ بی ابه
دلم گنجشک پر بستس
تکوتنها از این بی همدمی خستس…

 

تقدیم به یکی از دوست های عزیزم که توی این روزها خیلی داره عذاب میکشه خواهش میکنم براش دعا کنید

پسندها (6)

نظرات (5)

مادر
19 مهر 93 17:03
خدایا کمکش کن
مامان ناهید
19 مهر 93 19:28
زهرا جون شعر خیلی قشنگی بود من دعا می کنم هرکی هر غصه ای داره ودر هر حالی باشه خدا این حال بد را ازش بگیره عزیزم شما چقدر خوبید که به دوستات عشق می ورزید واینجور خالصانه براش دعا می کنید منم خوشبختم که خداوند همیشه دوستان مهربونی چون شمارا نصیبم کرده انشالله شما هم همیشه خوب وخوشبخت باشید
زهرا
پاسخ
مرسی ناهید عزیزم ممنونم برای دوستم لطفا دعا کنید خیلی نگرانشم
مهسا خانوم
19 مهر 93 19:53
ان شالله تمام مشکلاتشون حل شه آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــن
زهرا
پاسخ
امین عزیز دلم آمین
زهرا
20 مهر 93 7:57
خدايا به هيشكي دردي نده كه بي درمون باشه, هيشكي رو بيچاره رها نكن. الهي آمين
سحر
22 مهر 93 11:20
ان شاءالله که خدا درد همه دردمندان رو دوا کنه.