بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

مراسم دعای عرفه و عید قربان

1393/7/12 18:31
نویسنده : زهرا
248 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز عرفه بود جای همه ی دوستانم خالی رفته بود مراسم دعای عرفه در مسجد ثاره الله قائمشهر اگه بدونید چه حال و هوایی داشت کلی گریه کردم تا جایی که سبک شدم خودمو خالی خالی کردم

و اینکه نا گفته نماند برای همه ی دوستان نی نی وبلاگی دعا کردم برای یکی از دوست های خوبم که یه مشکل بزرگ داره کلی دعا کردم واسه خواهر عزیزم که یه مشکل بزرگ داره و واسه ی همه ی مامان های منتظر و همچنین واسه همه ی مامان های باردار و زن داداش گلم که اونم در انتظار به دنیا اومدن بچه شه و علی الخصوص برای خانواده ی عزیزم و همسر عزیزم که انشاالله هر چه سریعتر مشکل همه حل بشه و مشکلات ... همسر منم حل بشه آمین

بارالها
مقدر فرما آنچه ذبح می شود نفسانیت من باشد
به پای ربانیت تو
عید بر شما و خانواده محترمتان مبارک
پیشاپیش

اینم یه سری عکس از مسجدی که رفته بودم از اینترنت گرفتم (راستی ضریح 5 تا شهید گمنام هم اونجا بود که از طرف همه تون زیارت کردم و نایب الزیاره بودم)

چه خوب شد عرفه دلبرم صدایــم کرد

خدا به خاطر ارباب این عطایـــم کرد

چه منتی که در این روز معرفت،اربـاب

به خوان نعمت العفو خود گدایــم کرد . . .

پسندها (4)

نظرات (18)

mina
12 مهر 93 18:47
سلام گلم عیدت مبارک مامان شدنت رو از صمیم قلب تبریک میگم..... مامان مهربون اگه دوس داری واسه عروسک تو راهیتون تزیینات و سیسمونی شیک و متفاوت تهیه کنید از وبلاگ من دیدن کنید اگه هم سوالی بود از طریق پیامک وایبر واتس و لاین و هم چنین ایمیل پاسخ گو هستم گلم شماره 09394260969 ایمیل amirimastaneh20@yahoo.com وبلاگ namadkala.mihanblog.com
زهرا
پاسخ
من هنوز مامان نشدم عزیزم
زهرا
12 مهر 93 19:48
التماس دعا.................ایشالا سال بعد این موقع نی نی بغلت باشه!! آمییییییییییییییییین راستی منم رمز میخوام
✓ مامان زهراღ
12 مهر 93 20:06
چقدر قالب جدید به وبلاگت میا..خوشگله
بابای ملیسا
12 مهر 93 22:41
با سلام . ضمن تبریک عید سعید قربان و آرزوی تندرستی و صحت و سلامت برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با موضوع تولد و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمایی خود و ثبت یک یادگاری ، این جشن رو برای دخترم خاطره انگیزتر و زیباتر کنید. منتظر حضور شما هستیم.
مهسا خانوم
13 مهر 93 10:00
سلام خاله جان عیدتون مبارکه ایشالله که تمام مشکلاتتون حل شه
مهسا خانوم
13 مهر 93 15:39
اپ شدم
✿نسیم✿
13 مهر 93 19:21
زهرا
مهسا خانوم
13 مهر 93 23:29
خالههههههههههه کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خبری نیست ازت. دلم برات تنگووووووووووولییییییییییییدددددددددددددددددهههههههههه
مهسا خانوم
14 مهر 93 12:36
خالههههههههههه کجاییییییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگووووووووووولییییییییییدددددددددددددههههههههههه
✿نسیم✿
14 مهر 93 13:17
واقعا؟؟!!! مرسی عزیزم مهربوووووون ایشالا واسه خودت خانوم چشم چشم
مامان کیمیا
14 مهر 93 15:58
سلام.قبلا خیلی بیشتر میدیدمت زهراجون. کجایی نیستی.تایم کاریت بامن متفاوته؟؟!!
مامان مینای آرتین
14 مهر 93 17:28
اول از همه عیدت مبارک گلم. انشالله هر کسی هرجای دنیا مشکلی داره خدا هر چه زودتر مشکلش رو برطرف کنه. بعدش زیارتت قبول عزیزم مرسی که نائب زیاره ما هم بودی... لطفا برای من هم رمز بذار عزیزم
✿نسیم✿
15 مهر 93 0:46
تو چرا بیداری ها؟؟؟؟؟؟
زهرا
پاسخ
راستی از سر بیکاری و بی خوابی بود
زهرا
15 مهر 93 8:00
اميدوارم هميشه زيباترين هاي دنيا نصيب خودتو همسرتو خانوادت بشه و هميشه شاهد خوشحالي و لبخندت باشيم حتي از كيلومتر ها دورتر. زهرا جون عيدتون مبارك و مثل هميشه التماس دعا
مامان ناهید
15 مهر 93 21:15
زهرا جان قبول باشه خوش به سعادتت چقدر دلم می خواست حضور داشته باشم تو این مراسم ولی متاسفانه حالم خوب نبود بچه ها هم بیمار بودن انشالله حاجت روا بشی گلم ممنون که به یاد ما دوستان حقیرت هم بودی انشالله بتونیم جبران کنیم وشاهد بهترین اتفاق در زندگیت باشیم
مامان ناهید
15 مهر 93 21:16
این عکسها خیلی زیباست عکس همون مسجدی بود که رفته بودی؟
زهرا
پاسخ
آره عزیزم همین جا رفته بودم خیلی قشنگه
محدثه، مامان ارسطو
16 مهر 93 2:07
آخی عکسای سفر خودته الهی بازم قسمتت بشه
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
محدثه، مامان ارسطو
16 مهر 93 2:10
منم رمز میخوام زهرااااایی