بابا جونبابا جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 32 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
شاینا کوچولوشاینا کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

مامان آینده در انتظار شاینا عشق مامانی

روز جهانی کودک مبارک

1393/7/17 16:51
نویسنده : زهرا
254 بازدید
اشتراک گذاری

باید خودم را ببرم خانه !
باید ببرم صورتش را بشویم…
ببرم دراز بکشد…
دلداریش بدهم ، که فکر نکند…
بگویم نگران نباش ، میگذرد…
باید خودم را ببرم بخوابد…
“من” خسته است …

                                                              

کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود

* * * * *

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

                                                      

* * * * *

شکست شیشه…
باز شد پنجره…!
چقدر تند دوید کودکی های
بازیگوش من

* * * * *

 

                                                     

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

 

روز جهانی کودک به همه ی کودکان علی الخصوص کودکان نی نی وبلاگی مبارک

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مهسا خانوم
17 مهر 93 18:29
سلام.خوبین؟ روزمون موبارک روز شماهم مبارک خاله جونم تعجب نکن همه مون یک کودک درون فعال وشر وشیطون داریم راستی اپ شدم
زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سمانه
17 مهر 93 19:57
مطالبت قشنگ بود زهرا جون
زهرا
پاسخ
مرسی سمانه جان
مامان آنیساکوچولو
18 مهر 93 15:23
سلام مرسی که اومدید وسرزدید
زهرا
19 مهر 93 8:11
ايشالا يه روز كه خودتون ميخواين روز كودك شمام مبارك شه زهرا جون
زهرا
پاسخ